پلمپ شیرینی فروشی دلیل برکناری مدیر تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد نیست

دنا نما: سخنگوی تعزیرات حکومتی به شایعه دلیل تغییر مدیر تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما طی چند روز اخیر و با شنیده شدن تغییر رضا زیرایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در برخی رسانه‌ها این گونه وانمود شد که دلیل تغییر زیرایی برخورد با یک واحد شیرینی‌فروشی بوده است.

در آیین تودیع زیرایی رسانه‌ها به سراغ سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی رفتند و از وی در همین خصوص پرسیدند و رایگانی در جواب گفت: مطلبی را روز گذشته در رسانه‌های استان مطالعه کردم که باید منبع اخبار موثق باشند.

وی با بیان این که فرزند همین استان هستم و دسترسی به ما آسان است تصریح کرد: در خصوص پرونده‌ای که رای آن صادر نشده مدیر را جابجا نمی‌کنیم و سیاست سازمان این نیست در پرونده‌ای که حجم آن کوچک بوده و حتی شاید بازتاب اجتماعی داشته باشد مدیری را با فضاسازی رسانه‌ای تغییر دهیم.

سخنگوی تعزیرات با بیان اینکه تغییرات در استان‌ها شروع شده و دست بر قضا اولین آن‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که همزمان با چنین شایعات و حدسیات و گمانه‌زنی‌ها بوده است افزود: هفته آینده چندین استان دیگر را در راستای سیاست‌های سازمان تغییر می‌دهیم.

این مسئول در تعزیرات حکومتی افزود: این‌ فضاسازی‌ها درست نیست و شیرینی فروشی که در بهداشت تعهد داده از الکل و آلومینیوم ام‌جی استفاده نکند تخلفاتی انجام داده که ما تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌ای قرار نمی‌گیریم و به مردم قول می‌دهیم که فضاسازی‌ها در اصل دادرسی‌ها و تغییر و تحولات خللی ایجاد نمی‌کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.