آخرین وضعیت بیمارستان‌های در دست ساخت کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاه را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام درمانی دانست و گفت: روند ساخت بیمارستان های در دست اجرا در شهرهای استان شدت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان پناه روز سه شنبه اظهار داشت: بیمارستان سی سخت ۸۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی به زودی به مناقصه خواهد رفت.

وی افزود: منابع مالی لازم برای احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی پاتاوه نیز پیش بینی شده و برای اجرایی شدن این پروژه هم اکنون مشکل زمین وجود دارد.

یزدان پناه تصریح کرد: پیگیری های لازم برای تامین زمین با مسئولان محلی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: ۴۸ میلیارد ریال نیز برای تسریع در روند اجرایی بیمارستان شهرستان محروم بهمئی تخصیص داده شد.

یزدان پناه تصریح کرد: این طرح با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی براساس برنامه زمان بندی شده خرداد سال آینده نیز وارد مدار خدمات دهی خواهد شد.

وی اضافه کرد: تامین تجهیزات بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی از هم اکنون در دستور کار مسئولان دانشگاه است.

یزدان پناه با اشاره به تعطیلی ۱۸ ماهه بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام گفت: این بیمارستان سال ۹۶ بدون رعایت جوانب و روند قانونی و برگزاری مناقصه به صورت شفاهی به یک پیمانکار واگذار شد.

وی تاکید کرد: بیمارستان چرام با پرداخت مطالبات پیمانکار قبلی به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: هم اکنون این طرح ۳۷ میلیارد ریال اعتبار دارد و برای تسریع در روند اجرایی به زودی به مناقصه خواهد رفت.

یزدان پناه بواسطه تعطیلی بلند مدت بیمارستان چرام از مردم عذر خواهی کرد.

وی افزود: تامین تجهیزات بیمارستان نرگسی گچساران با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیز از طریق وزارت بهداشت به جد در دستور کار است.

تعداد بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد ۹ مورد هستند و از این تعداد ۶ مورد درجه یک و ۲ مورد نیز برای دریافت نشان درجه یک در حال ارزیابی قرار دارند.

۷۲۴ تخت فعال بیمارستانی در این استان به بیماران خدمات رسانی می کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.