معرفی مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد قمی رئیس این سازمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز درمعرفی مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان آیین تودیع و معارفه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی این استان گفت: تحقق هدفگذاری ها و توسعه بیش از پیش اهداف دینی و فرهنگی، همت و تلاش همه جانبه را طلب می کند.
حجت الاسلام محمد قمی با تاکید بر حمایت سازمان مرکزی از مدیرکل جدید سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این استان از اهمیت بالایی در نزد ما برخوردار است و امید داریم که قدرتمند حرکت کنید.
وی با بیان اینکه محدودیت های مالی و مشکلات در عرصه کار وجود دارد، گفت: اهتمام و تلاش ها می تواند برکات و خروجی های مناسبی داشته باشد.
حجت الاسلام محمد قمی از زحمات حمید برازش مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گسترش ظرفیت های فرهنگی تقدیر کرد.
حجت الاسلام برازش مدیرکل پیشین سازمان تبلیغات اسلامی استان هم گفت: طی این مدت تلاش کردیم تا با ارتباط با حوزه‌های علمیه، جبهه انقلاب فرهنگی و حوزه‌های نمایندگی در دانشگاه‌ها برنامه‌های متنوع اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه ۶۰ پایگاه فرهنگی در استان وجود داشت افزود: طی این مدت، این پایگاه‌های فرهنگی به ۱۱۳ پایگاه افزایش داده شد و جمعیت عضو این پایگاه‌ها نیز از ۵ هزار نفر به ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یافت.

حجت الاسلام برازش با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین مسجد ساز گفت: خیرین مسجد ساز در استان تعداد زیادی مساجد را بنا و یا تکمیل و تجهیز کردند همچنین برای اولین بار خیرین قرآنی در استان فعال شد و این مجموعه توانست ۱۰ هزار جلد قرآن را به چاپ برساند.
وی به تأسیس دارالقرآن هم اشاره کرد و افزود: این دارالقرآن طرحی را در استان راه انداخت که هر دانش آموز ۱۰ جزء قرآن را حفظ کند و تا کنون ۱۵۰ دانش آموز موفق به حفظ ۱۰ جزء اول قرآن شدند همچنین این دارالقرآن به هر دانش آموز مبلغ ۷۰۰ هزار تومان کمک کرد و شهرستان‌های سی سخت و لنده این طرح را در حفظ ده جزء دوم شروع کردند.
حجت الاسلام برازش به یکی از فعالیت‌های اساسی سازمان در سال جدید اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در اقصی نقاط استان ۱۵۰ تحلیل گفتمان در خصوص گام دوم انقلاب برگزار شد.
وی همچنین به تغییراتی که در زمان مدیریت خود در این سازمان ایجاد شد اشاره کرد و افزود: این تغییرات با رضایت خود من نبود چرا که بعضی از این تغییرات در اثر فشار نمایندگان بود .
حجت الاسلام برازش در خصوص حمایت از روحانیون مستقر در استان هم گفت: به دلیل برخی محرومیت‌ های کهگیلویه و بویراحمد، مردم نمی‌توانند حمایتی مطلوبی از روحانیون این استان انجام دهند به همین دلیل آنها نیازمند حمایت سازمان در کشور هستند .
حجت الاسلام افتخاری مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان هم در مراسم معارفه خود گفت: تصمیم داریم با نیروهای موجود در این سازمان تحولاتی مطلوب و متنوع در سازمان ایجاد کنیم همچنین با همکاری و هماهنگی افراد، نهاد‌ها و سازمان‌ها تلاش می‌کنیم در راستای رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب قدم برداریم .
در این آیین از خدمات حجت الاسلام حمید برازش تجلیل و حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری به عنوان مدیرکل جدید منصوب شد.
همچنین در این مراسم از خانواده روحانی شهید آزادی تجلیل شد.
شهید آزادی در سال ۱۳۷۵ در بیمارستان ساسان تهران به علت جراحات ناشی از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.