کسب ۱۷ عنوان افتخار از سوی شبکه استانی دنا

دنا نما: تندیس دیپلم افتخار بهترین تولید ویزه رسانه در بخش اصلی شعرو موسیقی در بیست دومین جشواره تولیدات مراکز استانها به مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از کسب ۱۷ عنوان در بیست و دوّمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهای رسانه ملّی در خراسان شمالی- بجنورد ار سوی شبکه دنا خبر داد و گفت: با تلاش جمعی و همگانی همکاران شبکه استانی دنا درحوزه های پیام، موسیقی،فنی، مالی، برنامه ریزی و پشتیبانی این موفقیت بدست آمد که زحمات این عزیزان جای تقدیر فراوان دارد.
امیر رئوف در باره موفقیت حوزه صدا اظهارداشت: در حوزه صدا ، دیپلم افتخار بهترین تهیه کننده مستند رادیویی به وحید علویان سوق، دیپلم افتخار بهترین مستند نمایشی سلامت با عنوان بچّه های چکاوک به  ” زینب شفیعی” ، دیپلم افتخار بهترین میزگرد بخش  دفاع مقدّس با عنوان میزگرد ” پلاک ۴۰” به “شهرزاد چرامی” و  دیپلم افتخار بهترین تهیه کنندگی بخش ویژه با عنوان ” زنگ انشاء” به  “محمّدصادق آزادی” و ودر بخش اصلی از ضرعام رشیدی تقدیر شد.
وی تصریح کرد: در بخش خبر نیز “مرضیه شهرخی” با نظر هیئت محترم داوران، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش منابع طبیعی  را کسب کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان داشت: شبکه استانی دنا دیپلم افتخار بهترین تولید ویژه رسانه را در بخش شعر و موسیقی را با موضوع (چلچراغ) در جشنواره تولیدات مراکز  به خود اختصاص داد.
رئوف به موفقیت ها سیمای دنا در جشنواره تولیدات اشاره کرد و گفت: دیپلم افتخار بهترین تهیه کنندگی مستند تلویزیونی، و لوح سپاس به بهترین کارگران مستند از سوی حجت طاهری، دیپلم افتخار به بهترین تهیه کنندگی مستند تلویزیون به خالق طاهری سیما را بدست آوردند.
مدیرکل شبکه استانی دنا به حوزه فضای مجازی اشاره کردوگفت: دیپلم افتخار بهترین مونش گرافیک با موضوع دفاع مقدس به علی رحمانیان، سید جوادهادی اصل با موضوع فرمانده تقدیرشده و از خانم نسترن چریکی با موضوع رصد از مواردی بوده که از سوی  فضای مجازی مرکز در رقابت با سایر مراکز فضای مجازی در جشنواره تولیدات مراگز بدست امده  است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.