دشمن آرزوی عکس گرفتن و مذاکره با مسئولان جمهوری اسلامی را دارد

دنا نما: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن به قدری ناامید و درمانده شده که آرزوی عکس گرفتن و مذاکره با مسئولان جمهوری اسلامی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سردار حمید خرمدل امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر یاسوج در اولین روز هفته دفاع مقدس با تبریک این هفته به همه مردم استان به خصوص جامعه بزرگ ایثارگران و خانواده شهدا اظهار کرد: دشمن همزمان با پیروزی انقلاب انواع توطئه‌ها را علیه نظام اسلامی به کار بست اما با همه اقداماتی که علیه نظام در چهل سال اخیر انجام دادند هر بار ذلیل و خوار شدند.

فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به مرحله‌ای از اقتدار در دفاع از میهن رسیده که پیشرفته‌ترین پهپاد جاسوسی دشمن را ساقط می‌کند و امروز جریان مقاومت حرف اول را در منطقه می‌زند.

وی این قدرت‌نمایی را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت: ثمره خون شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا به همراه درایت رهبری حکیم و فرزانه انقلاب و همراهی مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی شده است.

این فرمانده با بیان اینکه امروز دشمن آرزوی عکس گرفتن و مذاکره با مسئولان ما را دارد به گذشته‌های دشمن و اقتداری که در مقابل ملت‌ها داشت اشاره کرد و گفت: دشمن به قدری هیمنه داشت که وقتی ناو آن‌ها به آب‌های کشور نزدیک می‌شد دولت سقوط می‌کرد اما اکنون همه داشته‌های خود را به میدان آورده و در مقابل جمهوری اسلامی ناکام شده است.

وی با اشاره به این که در قیام عاشورا امام حسین با حداقل قوا و یزید با حداکثر نیروها و قوا مقابل هم صف‌آرایی کردند خاطرنشان کرد: اما مولا و امام ما از جهاد و مقابل علیه فاسد زمان سر باز نزد و امروز هم تجهیزات و امکانات پیشرفته دشمن هیچ رعبی در دل رزمندگان اسلام ایجاد نمی‌کند.

فرمانده سپاه فتح به گوشه‌هایی از اقتدار نیروهای مسلح کشور در رژه امروز اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی مقتدر و وزارت اطلاعات و سپاه و ارتش و بسیج همه در کنار یکدیگر امنیت کشور را به خوبی تامین می‌کنند و همه در عهدی که با ولی زمانه خود بسته‌ایم ثابت قدم خواهیم ماند و در مسیری که از سال ۵۷ آغاز شده حرکت می‌کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.