قضاوت تیم داوری کهگیلویه و بویراحمد در بازی‌ حساس جام حذفی فوتبال کشور

دنا نما: روح‌الله شریفی به همراه محمد راهی به عنوان داوران ملی از استان در کنار خداداد افشاریان داور بین‌المللی و پیشکسوت فوتبال کشور به عنوان ناظر داوری در رقابت‌های این فصل حضور داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، داوران استان کهگیلویه و بویراحمد در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور دیدارهای مهمی را قضاوت کرده‌اند.

روح‌الله شریفی به همراه محمد راهی به عنوان داوران ملی از استان در کنار خداداد افشاریان داور بین‌المللی و پیشکسوت فوتبال کشور به عنوان ناظر داوری در رقابت‌های این فصل حضور داشته‌اند.

اما در آخرین و مهم‌ترین دیداری که این داوران هم استانی حضور خواهند داشت دیدار خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان در جام حذفی فوتبال کشور است که هر دو تیم های قدیمی و ریشه‌داری در فوتبال ایران به شمار می‌روند.

خیبر از تیم‌های با سابقه و پرطرفدار در خرم‌آباد و سپاهان تیم اول فوتبال استان اصفهان است که در جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

در دیدار این دو تیم که فردا دوشنبه ۸ مهرماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود روح الله شریفی قاضی میدان خواهد بود و محمد راهی هم وی را به عنوان کمک داور در این دیدار همراهی خواهد کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.