علی‌رغم مشکلات اقتصادی کشور راه مقاومت ایستادگی است/مسوولان فرمایشات رهبری را سرلوحه قرار دهند

دنا نما: مدیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌های داخلی و معیشتی راه مقاومت ایستادگی است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام عباسعلی اختری در هوای بارانی شهر یاسوج در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۱۳ آبان، این روز را روز بسیار بزرگی دانست و اظهار کرد: خدا رو شاکرم که توفیق دارم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع شما مردم شهیدپرور، ولایت‌مدار، مومن و مقاوم کهگیلویه و بویراحمد باشم.

مدیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت(ع) ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و مردم گفت: حضور پرشور شما راهپیمایان اعلام بیت با امام(ره) و مقام معظم رهبری است، این حضور حداکثری نشان‌دهنده ایستادگی مردم و تعبیر نموداری از ایستادگی مردم در برابر استکبار جهانی و هم‌پیمانان منطقه‌ای آمریکا به ویژه آل‌سعود  و آل‌نهیان است چرا که ‌این کشورهای جزیره‌ای مزدور و جنایتکار برای آمریکا در منطقه فتنه‌انگیزی می‌کنند.

وی ادامه داد: این حضور اعلام انزجار و  تنفر از جنایت آلسعود، آل‌نهیان، امارات و آمریکا است که لازم است آنها به خوبی ببینند و درک کنند که ملت ایران بعد از ۴۰ سال که از انقلاب اسلامی گذشته اینگونه به میدان آمده و حاضرند تنفر و انزجار خود را از سیاست ددمنشانه و فشارهای سیاسی  و اقتصادی آمریکا و هم پیمانانش اعلام کنند و اینگونه در میدان مبارزه حاضر شوند.

اختری با بیان اینکه ملت ما در طول این سال‌ها به خوبی این ایستادگی را نشان داده گفت: ایستادگی ملت در سال ۹۸، در حالی است که  حدود ۵۶ سال از تبعید  حضرت امام به دستور آمریکا گذشته است حضرت امام(ره) در سال ۴۲ و سال ۴۳ در قضیه قانون جنایتکارانه و استعمار و سلطه‌گرانه کاپیتولاسیون فرمودند رئیس جمهور آمریکا بداند منفورترین فرد در میان مردم ایران است.

مدیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت(ع) بیان کرد: امروز بعد از ۵۶ سال امریکا و  شخص ترامپ رئیس جمهور این کشور در دنیا، میان مسلمانان و مردم خود آمریکا منفورترین فرد است و سخنی که روزی امام راحل فرمودند امروز در تمام صحنه بین‌الملل شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: آمریکا سه جنایت بزرگ در ۱۳ آبان انجام داده، سال ۴۲ تبعید حضرت امام به ترکیه، سال ۵۷ حمله ددمنشانه جنایتکاران وابسته به آمریکا به دانشجویان و دانش‌آموزان و سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی که به فرموده حضرت امام انقلاب دوم بود همه نشان دهنده تداوم جنایت آمریکا نسبت به مردم ایران و منطقه است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این توطئه‌ها هر کدام به اندازه‌ای بزرگ بود که می‌توانست کشوری را از پای دربیاورد اما پیروز شدیم و به یاری خداوند مکر و حیله آنها به خودشان بازگشت و توطئه‌ها به عظمت و افتخاری برای ملت تبدیل شد.

وی یادآور شد: مردم در مسئله مقاومت و حفظ استقلال و مبارزه با استکبار جهانی بعد از ۴۰ سال خودجوش به میدان آمدند. آمریکا و هم‌پیمانانش از ایران مستقل وحشت داشتند امروز می‌بینید پهپاد آمریکایی در خلیج فارس زده می‌شود و آنها جرات نمی‌کنند پاسخ این اقدام ایران را بدهند این عظمت و اقتدار به برکت خون شهدا و متعلق به ملت ایران است.

اختری عنوان کرد: آنها می‌خواهند همراه مذاکرات سلطه خود بر کشور و خواسته‌های خود را بر ملت ایران تحمیل کنند، همانطور که رهبری فرمودند مذاکره زیر بار فشار و تحریم برای ملت ما امکان ندارد و ملت شریف ایران هرگز زیر بار ننگ مذاکره با آمریکا نخواهد رفت.

مدیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت(ع) بیان کرد: این ایستادگی ملت جواب داده و امروزه می‌بینیم آمریکا در سوریه، عراق، لبنان و یمن شکست خورده، سرانجام همه توطئه آنها  شکست است چرا که حرکت مبارزه با استکبار جهانی در منطقه در حال اوج‌گیری است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه این مبارزات جواب داده و ثابت کرده آمریکا باید در برابر خواسته‌های ملت ایران خاضع باشد، راه نجات کشور را اطاعت از مقام معظم رهبری دانست و افزود: با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی و معیشتی در داخل،، راه مقاومت ایستادگی است و تولید،کار، کوشش، صبر و بردباری همه در اطاعت از مقام معظم رهبری است.

اختری خطاب به مسئولان، سران قوا و ملت گفت: همه باید از مقام معظم رهبری اطاعت کنیم و فرمایشات ایشان سرلوحه کار باشد که راه پیشرفت و عظمت و استقلال این کشور است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.