رئیس جمهور روحانی ما قدری هم به قرآن نگاه کند/ آب از آسمان نازل می شود نه آمریکا

دنا نما: عضو شورای مرکزی جیهه پایداری با بیان اینکه آب از آسمان نازل می‌شود و از زمین می‌جوشد، گفت: خود آمریکایی‌ها در خصوص آب با مشکل مواجه هستند و نمی‌توانند برای ما آب بیاورند.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور روحانی ما قدری هم به قرآن نگاه کند/ آب از آسمان نازل می شود نه آمریکا

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی در خصوص اظهارات رئیس جمهور مبنی بر برطرف‌شدن مشکل آب خوردن مردم بر اثر لغو تحریم‌ها، اظهار کرد: بسیاری از کشورهای جهان از جمله عربستان سعودی مشکل آب خوردن دارند اما تحریم نیستند، برداشتن تحریم شرایط آب خوردن را فراهم نمی‌کند.

وی با بیان اینکه آقای سریع‌القلم مدعی برطرف شدن آلودگی هوا بر اثر تحریم‌هاست، افزود: آقای رئیس جمهور شخصی روحانی بوده و باید از آیات قرآن نیز استفاده کند، قرآن می‌گوید اگر اهل شهر و روستاها ایمان بیاورند، ما برکات خود را از آسمان و زمین برای آنها نازل می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: آب از آسمان نازل و از زمین می‌جوشد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند برای ما آب بیاورند زیرا در این خصوص خود نیز دچار مشکل هستند.

روانبخش با تأیید نکته خبرنگار فارس مبنی بر جری‌تر شدن دشمنان با اینگونه اظهارات گفت: این نکته گلایه ما بوده و نباید به گونه‌ای سخن گفت که دشمن جری و خوشحال شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره لزوم وحدت اصولگرایان کشور برای پیروزی در انتخابات آینده افزود: طی یکسال گذشته نشست‌های قابل قبولی توسط اصولگرایان صورت گرفته که به جمع‌بندی خوبی رسیده است.

روانبخش ادامه داد: این حرکت وحدت‌بخش که در مرکز صورت گرفته در دیگر شهرستان‌ها نیز ایجاد شده و امیدواریم بر این اساس اصولگرایان به لیست واحدی برسند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر موضع‌گیری احمدی‌نژاد در خصوص بازداشت بقایی و رحیمی گفت: ما متلزم به قانون هستیم، هر کس دچار تخلفی شود دستگاه قضایی از سمت و سوی قانون، وی را احضار کند ما این امر را قبول داریم، چه این فرد مهدی هاشمی باشد، چه بقایی و رحیمی.

روانبخش ادامه داد: البته آقای رحیمی از استانداران دولت آقای هاشمی بوده و موضع‌گیری احمدی‌نژاد در این خصوص اشتباه است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص حضور مصطفی کواکبیان در شهرهای مختلف در راستای حمایت از جبهه اصلاح‌طلبان گفت: وی به دلیل عدم شناخت مردم، از حوزه انتخاباتی خود نیز رأی نمی‌آورد البته چندین‌بار پیشنهاد مناظره با وی را مطرح کرده‌ام اما اعلام کرده است من  دیگر با شما مناظره نمی‌کنم.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.