اهدای بسته های بهداشتی بین خبرنگاران شهر یاسوج

دنا نما: با همکاری بسیج رسانه و قرارگاه سردار شهید قاسم سلیمانی سپاه فتح بسته های بهداشتی بین خبرنگاران شهر یاسوج توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سروان پاسدار فخرالدین رضایی، مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای بحث شیوع کرونا، فعالیت و تلاش های بسیار خوبی در موضوع آموزش و اطلاع رسانی مقابله با کرونا داشته اند.

وی افزود: پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در کنار صدا و سیمای استان با استفاده از همه ظرفیت رسانه ای نسبت به وظایف خود عمل کردند و همانند دستگاه های خدمات رسان تعطیلی نداشتند تا بتوانند آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقابله با کرونا را به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد برسانند.

رضایی ضمن تشکر از رسانه های استان اضافه کرد: پوشش اخبار و اطلاعیه های شورای مقابله با کرونا در استان و دانشگاه علوم پزشکی، گفت و گو با پزشکان و متخصصین استان در خصوص روش های مقابله و پیشگیری از کرونا، بازتاب خدمات کادر درمانی عزیز و دلسوز استان، استفاده از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران استان جهت تشویق مردم برای در خانه ماندن، حمایت رسانه ای از اقدامات قابل تقدیر صاحبان خانه و مغازه برای بخشیدن کرایه ها بخشی از اقدامات و خدمات رسانه های استان بوده است.

مدیر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاع رسانی خدمات نیروهای نظامی و انتظامی استان که در بحث غربال گری ورودی ها، حفظ امنیت و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی فعال بودند و نیز حمایت رسانه ای از تلاش های کادر درمانی استان و هم چنین نیروهای جهادی که در امر تولید لوازم بهداشتی و ضدعفونی معابر خدمات قابل تقدیری ارایه کردند از دیگر فعالیت رسانه های استان بوده است.

رضایی گفت: انتظار داریم با توجه به خدمات جهادی و تلاش های اصحاب رسانه در این ایام، وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه ای به معیشت اصحاب رسانه داشته باشد و هر چه سریع تر اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام دهد.

وی ابراز داشت: بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرده با همکاری قرارگاه شهید سلیمانی سپاه فتح و گروه های جهادی بسیج نسبت به ضدعفونی دفاتر رسانه ها و اهدای بسته های بهداشتی به رسانه های فعال استان خدمت رسانی نماید.

رضایی در پایان گفت: جشنواره رسانه ای مقابله با کرونا نیز با همکاری حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است که خبرنگاران استان می توانند در این جشنواره شرکت نمایند و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.