تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سپاه فتح و بسیج استان / کلانتری ؛ نقش سپاه فتح و بسیج استان در برگزاری رزمایش کمک مومنانه بسیار ارزشمند است

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش کمک مومنانه آزمون خوبی بود و نقش سپاه فتح و بسیج استان در این رابطه بسیار ارزشمند است زیرا با تمام ظرفیت هایشان به میدان آمدند.

به گزارشبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حسین کلانتری عصر امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید بر کمک مومنانه پویش های عظیمی در سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفت و نشست هایی با فرمانده سپاه فتح و نماینده ولی فقیه در استان داشتیم و اتحاد و انسجامی شکل گرفت و از ظرفیت نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد ، بهزیستی، هلال احمر و تامین اجتماعی و همچنین خیرین استان استفاده شد.

وی بیان کرد: کمک هایی خارج از استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله کمک های ستاد اجرایی فرمان امام ره و بنیاد مستضعفان نیز جمع آوری شد و برای اینکه موازی کاری و همپوشانی شکل نگیرد و به دست افراد مستحق برسد باید از ظرفیت نیرویی هماهنگ استفاده می کردیم که سپاه و بسیج شرایط بسیار مناسبی داشتند.

کلانتری افزود: سپاه فتح استان و بسیج با همه ظرفیت ها پای کار آمدند و با توجه به وجود پایگاه های مقاومت در همه شهرها و روستاها بسته های معیشتی به سرعت در سطح استان توزیع می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: افراد زیادی براثر ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد آسیب دیدند و شغل خود را از دست دادند و این کمک ها نوعی احترام و همراهی با آنان است و هیچکس در جمهوری اسلامی تنها نیست و همه به فکر همدیگر هستند.

کلانتری بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه آزمون خوبی بود و نقش سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه بسیار ارزشمند است زیرا با تمام ظرفیت هایشان به میدان آمدند و در کنار همه خدماتی که خیرین ، نهادها و سایر دستگاه های اجرایی داشتند با این سازماندهی خوب، موفق عمل کردند و جا دارد از زحمت های مجموعه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و بسیج استان که شبانه روزی تلاش می کنند تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث رزمایش کمک مومنانه از نظم، انسجام و ساماندهی بسیار خوبی برخوردار است و این امر کمک می کند تا خانواده های بیشتری تحت پوشش کمک های مومنانه و بسته های معیشتی قرار بگیرند.

اشتراک گذاری:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.