شمار مبتلایان به کرونا در پاتاوه افزایش یافت/تشکیل ستاد پیشگیری از کرونا در پاتاوه

دنا نما: فرماندار شهرستان دنا گفت: مراکز شهرها خصوصا در سی سخت و پاتاوه به دلیل قرار گرفتن در مرکز ثقل ورودی بیش از دیگر شهرها مورد تهدید جدی قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ پناهی گفت:عدم رعایت پروتکل بهداشتی هر روز در گوشه ای از این شهرستان سبب شیوع مجدد ویروس کرونا می شود که در کنار هشدارها، اما شاهد استقبال از گردشگران،مسافران،تجمعات،مراسمات عمومی هستیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران دنا گفت:مراکز شهرها خصوصا در سی سخت و پاتاوه به دلیل قرار گرفتن در مرکز ثقل ورودی، بیش از دیگر شهرها مورد تهدید جدی قرار گرفته اند.

وی گفت: در خصوص توصیه های بهداشتی تاکنون شهروندان توجهی زیادی نداشته اند و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به راحتی در تجمعات،جشن عروسی، خاکسپاری شرکت که به راحتی ویروس به دیگران انتقال پیدا می کند.

پناهی گفت: به دلیل ابتلای عده ای از شهروندان در مرکز بخش پاتاوه به کرونا، به وضعیت قرمز هشدار نزدیک شده که به همه شهروندان هشدار داده می شود درصورتی که رعایت نشود شاهد مرگ عزیزان خود هستیم.

فرماندار دنا گفت:شهر پاتاوه به جهت قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی و ازدحام مسافران در مغازه ها باعث تشدید و انتقال ویروس به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماسک،دستکش،مواد ضدعفونی گردیده و امروز شاهد مبتلا شدن همشهریان در شهر پاتاوه شده ایم.

پناهی گفت: توصیه ها و تذکرات مورد توجه قرار نگرفته و با تشکیل ستاد مدیریت سلامت بخش از کسانیکه که رعایت نکنند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.