به مناسبت روز جانباز انجام گرفت: دیدار رییس بنیاد شهید شهرستان دنا وجمعی از مسئولین با امام جمعه پاتاوه

دنانما:به مناسبت روز جانباز انجام گرفت: دیدار رییس بنیاد شهید شهرستان دنا وجمعی از مسئولین با امام جمعه پاتاوه
به گزارش خبرنگار دنانما از پاتاوه :ذاکریان زاده رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان دنا در راس هیئتی متشکل از بخشدار پاتاوه، شهردار، وشورای اسلامی شهر پاتاوه به مناسبت ولادت حضرت ابا الفضل العباس ع و روز جانباز در محل دفتر امام جمعه با حجت الاسلام سیادت جانباز۱۵درصد جنگ تحمیلی دیدار وگفتگو کردند.
ذاکریان زاده؛ضمن تأکید بر عظمت و شیرینی جانبازی در مسیر الهی،از تحمل سختی ناشی از جانبازی ازحجت الاسلام سیادت وخانواده ایشان قدردانی ، هدیه ولوح سپاس خود را به امام جمعه تقدیم کردند.
درادامه این دیدار امام جمعه وهیئت دیدار کننده با ایشان از دوتن از جانبازان جنگ تحمیلی در روستاهای ده شیخ وبهرامبیگی دیار کردند.
حجت الاسلام سیادت در دیدار با خانواده جانبازان با تبریک اعیاد شعبانیه ومیلاد قمر بنی هاشم ع و روز جانبازبا ابلاغ پیام مقام معظم رهبری گفت:

ما هرچه داریم از برکت این جانبازان هست وهرسال این برنامه از طرف مقام معظم رهبری و بنیاد شهید وامور ایثارگران انجام می گیرد.
حجت الاسلام سیادت افزود: مقام معظم رهبری به همه ی ائمه جمعه در سراسر کشور ماموریت داده که سلام معظم له را خدمت جانبازان ابلاغ نماییم.چرا که خود رهبر معظم جانباز انقلاب هستند و ولی امر مسلمین در راس همه جانبازان هستند .
حجت الاسلام سیادت در پایان با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری وهمه جانبازان را از درگاه احدیت مسئلت و هدایای را به جانبازان اهدا ء نمودند.

جانبازان۲جانبازان ۱

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.