باز هم رودخانه بشار قربانی گرفت

دنا نما: مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: رودخانه بشار یاسوج باز هم قربانی گرفت.

به گزارش دنا نما؛ هاشم یوسفی افزود: ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ طی تماس عوامل اورژانس ۱۱۵ با آتش نشانی یاسوج مبنی بر غرق شدگی داشته ایم.

وی اظهار کرد: بلافاصله یک تیم ۵ نفره غواصی از آتش نشانی یاسوج به محل اعزام شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: متاسفانه جوان حدوداً ۲۳ ساله در رودخانه بشار محدوده روستای دهنوی شهرستان بویراحمد غرق و جان خود را از دست داد.

یوسفی تصریح کرد: با وجود تذکرات و هشدارهای زیاد اما متاسفانه باز هم شاهد این حوادث تلخ و جانباختن جوانان استان در رودخانه ها هستیم.

وی ادامه داد: می طلبد که شرکت آب منطقه ای استان ورود پیدا کرده و نقاط حادثه خیز را آشکار و تابلو نصب کند تا شاهد داغدار شدن خانواده ها نباشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج بیان کرد: غواصان آتش نشانی پی از حدود ۵ دقیقه پس از رسیدن در محل جسد را از آب بیرون کشیدند و تحویل عوامل اورژانس دادند اما بعلت زیاد مانده در آب علائم حیاتی نداشت و جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است که از ابتدای سال جاری تاکنون این موارد یازدهمین مورد غرق شدگی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمدی که دریا ندارد، بوده است. از مجموع ۱۱ مورد غرق شدگی امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد ۹ مورد در رودخانه بشار، یک مورد در سد کوثر و یک مورد در رودخانه خرسان بوده است.

یادآور می شود که آمار غرق شدگی های استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های ۹۶، ۹۷، ۹۸و ۹۹ به ترتیب ۱۲، ۱۳، ۲۶ و ۱۴ نفر بوده است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۶۶ رودخانه اصلی یکی از استان‌های آسیب پذیر در رابطه با غرق شدگی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.