مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر یاسوج برگزار شد/ اکبری رئیس شورای شهر یاسوج شد

دنا نما: بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و ۱۰ جلسه نیمه تمام با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، یازدهمین مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی یاسوج، برگزار شد.

به گزارش دنا نما؛ صبح روز شنبه ۲۴مهرماه ۱۴۰۰ و با حضور فرماندار، مراسم تحلیف و ادای سوگند ۷ عضو دوره ششم شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد.

“مجید احمدی”، فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر گره گشایی اعضا در کار مردم آنان را به صیانت از آرای مردم دعوت کرد و گفت: ان‌شالله از این به بعد فضای شورای شهر تعاملی باشد و از تقابل پرهیز شود .

وی  از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نماینده مردم در مجلس و همه کسانی که تلاش کردند که شورا با تعامل کارش را شروع کند تشکر کرد و اظهارکرد: از اول هدفمان این بود که شورا در یک فضای آرام همراه با تعامل و در فضای دوستانه برای توسعه شهر گام بردارند و حرکت کنند.

احمدی بیان کرد: نگاه مردم حرکت شورا به سمت عمران و آبادانی شهر است و اگر این خواسته مردم محقق نشود ظلم به مردم است.

وی خطاب به اعضا گفت: شما امانت دار مردم هستید از این امامت صیانت کنید و با عدل و عدالت با مردم رفتار کنید.

وی با اشاره به اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: همه تلاش و پافشاری برای حل مشکل دو تن از منتخبان شورا، صیانت از رای مردم بود. رای شورای اداری برای این دو نفر هم بر اساس قانون بوده است.

عطاالله دانشی، یکی منتخب ششمین دوره شورای شهر یاسوج در این جلسه خطاب به شهروندان یاسوج نیز گفت: یاسوج و شهرهای استان بیمار و گرفتار هستند که نیاز به اصلاح دارند متاسفانه در بودجه و عمران به استان صورت گرفته نشده ایست، آمار مهاجرت یاسوج را دچار چالش کرده است و برنامه ریزان تصمیم گیری مناسبی برای شهرهای استان فراهم نکرده است .

وی اظهار کرد: نبود زیرساخت مناسب و توزیع غیر عادلانه در سطح شهر یاسوج مردم را نگران کرده که امید است استاندار محترم برای این مشکل برنامه جدی داشته باشند تا یاسوجی بسازیم در شان مردم بسازیم اما خرد جمعی باید به کمک بیاید با وجود برنامه های پشت صحنه برای انحلال شورا فراهم بود اما خدا کمک کرد جلسه بخوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: به احترام خون شهدا و مردم شریف آمدیم یاسوجی در خور شان آنها بسازیم از دوستان درخواست دارم که صرفا برای توسعه و پیشرفت گام برداریم با هم افزایی جدی و برطرف کردن اختلافات تا سبب نور امید و رحمت برای مردم باشیم .

دانشی اضافه کرد: کفتارهای گریزان بدانند که تراژدی آنان شکست خواهد خورد و فرصتی برای عرض اندام وجود ندارد ، بنابراین همدلی و هم افزایی و همگرایی را برای توسعه شهر و با جدیت ادامه خواهیم داد هیچ توقعی از دوستان ندارم اما با روی باز در خدمت دوستان خواهم بود .

وی اضافه کرد: توقعی که از دوستان دارم اینست که برخلاف نگرش دیگران به فکر سهم خواهی نباشند و برای آبادانی شهر کوشا باشیم .

در این مراسم سید هدایت اکبری تنها داوطلب ریاست شورای شهر یاسوج بود که با رای ۷ عضو به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.

فرشید احمدی کیش با رای ۷ نفر عضو شورا بعنوان نایب رئیس شورا، ایمان جاودانه با ۷ رای منشی و کیوان آشنا با ۷ رای سخنگوی شورای شهر یاسوج انتخاب شدند.

کیوان آشنا و بهنام عباس نژاد بعنوان نمایندگان شورای یاسوج،مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای اسلامی شهرستان بویراحمد معرفی شدند .

یاد آور می شود که معرفی شهردار یاسوج به اولین جلسه شورای ششم موکول شده است.

همچنین سید هدایت اکبری، عضو شورای شهر یاسوج نیز در این نشست گفت: هدف ما تعامل و برادری است که ۷ عضو شورای شهر هفت نقطه شهر را بگیرند و مشکلات آنها ار پیگیری و رفع کنیم.

وی با بیان اینکه باید طوری عمل کینم که رضای خدا و خلق خدا در آن باشد، افزود: شهر یاسوج با مشکلات زیادی مواجه است که باید دنبال شکوفایی شهر یاسوج باشیم چراکه مردم هر یاسوج شایسته بهترین ها هستند.

اکبری تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب شهردار گامی مثبت در جهت شکوئفایی شهر برداریم و در سایه تعامل در کنار هم باشیم و با همکاری مجموعه وزارت کشور از جمله استاندذاری و فرمانداری تلاش کنیم.

لازم به ذکر است که هدایت امیری در این مراسم سوگند نامه شورا را قرائت کرد و بقیه اعضا نیز تکرار کردند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.