برگزاری کلاس های احکام واخلاق، قرآن در روستاهاومحلات، بخش پاتاوه

دنانما:برگزاری کلاس های احکام واخلاق، قرآن در روستاهاومحلات، بخش پاتاوه

سایت خبری دنانما:امام جماعت مسجدصاحب الزمان عج شهرپاتاوه گفت:

براساس برنامه‌های مدیریت شده در مساجد ومنازل شهر و روستاهای بخش پاتاوه، کلاس احکام،اخلاق، وقرآن همراه با کارت های هدیه، برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم امیدبخشی،روحانی مستقروامام جماعت مسجدصاحب الزمان عج شهرپاتاوه در گفتگوباسایت خبری دنانمااظهارکرد:

با همکاری یک نهاد انقلابی،هدف از برگزاری این دوره های آموزشی آشنایی خانواده ها و کودکان و دانش‌آموزان بامبانی قرآن  نحوه قرائت قرآن وآشنایی وپاسخگویی به احکام خانواده ها به طور صحیح است.

سید ابراهیم امید بخشی، با بیان اینکه،یادقرآن واهل بیت علیهم السلام باید در منازل گرامی داشته شودگفت:

تأثیر قرآن و خیر و برکت آن برای یک فرد در زندگی دنیایی و مدیریت براساس آموزه‌های قرآنی، خود باعث می‌شود از نظر دینی فرزندان با سبک زندگی اسلامی آشنا شوند.

روحانی مستقرشهرپاتاوه با اشاره به نقش مهم والدین در تربیت نسل ظهورعنوان کرد: خانواده اصلی ترین رکن برای شکل گیری و تربیت فرزندانی مهدوی است. و«مهدی باوری» عنصری است که انسان را رهنمون می کند،لذا سوره های کوتاه قرآن مجید حقیقتآ معارف بسیار زیبا ودرس آموزی دارندکه به معنای واقعی راهگشای همه ی ما وخصوصآ جوانان می باشند.

حجت الاسلام امید بخشی، در پایان یادآورشد:دراین کلاس ها،شرح وتفسیر برخی سوره های کوتاه قرآن وآیات نام آشنا مانند آیه الکرسی وان یکاد و..وبیان احکام واخلاق وپاسخگوی سوالات شرعی و…از اهداف این کلاس ها می باشد که درپایان برگزاری ،کارت های هدیه اهداء می گردد.

۱۲۳۴۵

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.