مسئولان ظرفیت نقد پذیری رسانه ها را داشته باشند/سد تنگ سرخ برای رفع مشکلات آب شرب، کشاورزی و صنعت ساخته می شود

فرمانده سپاه فتح در نشست اخلاق رسانه و تبین جهاد با اشاره به اینکه مسئولان استانی ظرفیت نقد پذیری انتقاد های سازنده رسانه را داشته باشند از کمک سپاه فتح برای بیمه خبرنگاران خبر داد.

به گزارش دنا نما؛ سردار حمید خرم دل در این نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد بهرمند از خبرنگاران دلسوز و پای کار است گفت: این استان در عین ثروت، فقیر است و با وجود داشته های بی نظیر اما محروم وبخشی از این محرومیت به دلیل خرده فرهنگی درون استانی است

وی با تاکید بر اینکه خرده فرهنگ های اشتباه می تواند آسیب زا باشد گفت: نشان دادن ضعف های خرده فرهنگی و اجتماعی بطور حتم می توان در سایر بخشها و توسعه استانی تاثیر منفی بگذارد.

سردار خرم دل گفت : باید از طریق فرهنگی خرده فرهنگ های ضد فرهنگی را پایش و اقدام مناسبی روی آن داشته باشیم .

وی گفت گسترش مشکلات اجتماعی درون استان می تواند تاثیر بد و تحقیر کننده ای دارد .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به موضوع سد تنگ سرخ، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دومین استان پربارش کشور است که با تنش کم آبی و خشکسالی روبرو است، نظام می‌خواهد این مشکل را حل کند اما داریم تحت عنوان فعال زیست محیطی و رسانه‌ای تخریب می‌کنیم. سد تنگ سرخ یاسوج را برای مشکلات آب شرب، کشاورزی و صنعتی شهرستان بویراحمد احداث می‌شود.

وی در ادامه افزود: در استان ما چرا این همه با احداث این سد مخالفت می‌شود در حالی که اینها دروغ است. عده‌ای برای مطرح کردن خودشان به نام فعال زیست محیطی حرف‌های را می‌زنند.

سردار خرم دل ابراز داشت : باید مشکلات اجتماعی درون استانی با کمک رسانه های کهگیلویه و بویراحمد را احسا کرد تا با بررسی و کار بیشتر ضعف ها را از بین برد.

وی با بیان اینکه هر اتفاقی می‌خواهد صورت گیرد باید در استان انجام شود، گفت: ۹۰ تا ۹۵ درصد کار شما رسانه‌ها درست است اما آن ۱۰ درصد منفی کار خودشان را می‌کنند باید مشکلات استان در حوزه فرهنگ را احصاء کنیم.

فرمانده سپاه گفت، مسئولان ظرفیت نقد پذیری رسانه ها را داشته باشند و از نقد های سازنده استقبال کنند.

وی به عدم استقبال سرمایه‌گذاران از ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: یکی از دلایل عمده عدم استقبال سرمایه‌گذاران بروکراسی پیچیده اداری در سطح ادارات برای صدور مجوزهای لازم است.

فرمانده ارشد نظامی استان با اشاره به اینکه رسانه ها مشکلات استان را احسا کنند و در کنار ایمن نشان دادن واقعی استان سرمایه گذاران را وارد استان کنندگفت: سرمایه‌گذار جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که امنیت داشته باشند این فیلم و کلیپ‌ها سرمایه‌گذار را فراری می‌دهد.

سردار خرم دل با بیان اینکه جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد بی‌نظیر است اما از این ظرفیت چه بهره‌ای می‌بریم؟ هیچی! وی با توصیه به خبرنگاران مبنی بر اینکه ظرفیت‌های استان را به بیرون معرفی کنند از کمک سپاه برای بیمه خبرنگاران خبر داد و از ارشاد استان خواست تا وضعیت صندوق اعتباری هنرمندان در استان پیگیری شود .

اشتراک گذاری:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.