بکارگیری فله‌ای نیرو اجازه فکر کردن به بیمارستان پاتاوه را نداد!/غلام‌نژاد: بر سر مردم منت نمی‌گذاریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می گوید؛ همه کارها و اقدامات صورت گرفته دو دستی متعلق به آقایان گذشته! چرا که از سوی هر شخصی و هر دولتی و از سوی هر مسئولی هدف خدمت به مردم است و در نظام جمهوری اسلامی منتی بر مردم نداریم.

به گزارش دنا نما، در چند وقت اخیر دوباره حاشیه‌هایی در خصوص ساخت بیمارستان پاتاوه ایجاد شد و در فضای مجازی خوانیدیم که رئیس سابق دانشگاته علوم پزشکی استان در خصوص عملکرد نماینده سابق و کارهای انجام شده در دوره خود مطلبی عنوان کرده که به دنبال آن رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی استان برای تنویر افکار عمومی مطلبی را عنوان کرد.

غلام‌نژاد می‌گوید؛ اگر چه نجات جان یک انسان در آموزه های دینی برابر نجات جان کل انسانها دانسته شده و یکی از شعارهای دولت سیزدهم هم تحقق شعار عدالت در سلامت و تعالی نظام سلامت و از جمله برای مردم شریف پاتاوه است فقط جهت تنویر دو جمله عرض می‌کنم که از صحبت‌های ایشان گرفته شده است؛ اول اینکه بیمارستان پاتاوه مجوز ساخت دارد ولی ماده ۲۳ ندارد یعنی اسپانسر مالی و محل تامین اعتبار مشخص نیست و کسی تقبل پول آن را به عبارت ساده تر به عهده نگرفته است.!!!!

غلام‌نژاد ادامه می‌دهد: بیمارستان اصلا زمین ندارد! و زمین اهدایی کلنگ زنی شده توسط سیاسیون قبلی پس گرفته شد و زمین فعلی از منابع طبیعی تاییدیه ندارد.

وی گفت: رئیس سابق دانشگاه از صفر تاکنون این بیمارستان! موعود در زمان ایشان که سه سال معاون درمان و دو سال و نیم رئیس بوده اند پیگیری و در دست اقدام بوده و تاکنون هیچ نتیجه ای نگرفتند و این در صورتی است که بیمارستان مثلا لنده بعد از پاتاوه شروع گردید.

این مسئول یادآور شد: با تمام تفاسیر، دانشگاه علوم پزشکی خود را موظف به پیگیری موارد فوق برای خدمت به مردم محروم می‌داند که در دوره گذشته کاملا به فراموشی سپرده شده بودند و کارهای حاشیه ای و بکارگیری‌های فله ای نیرو در اولویت بود.

غلام‌نژاد خاطرنشان می‌کند: فکر کنید بیمارستان پاتاوه الان تکمیل شده و محلی برای خدمت به مردم است که در این صورت همه کارها و اقدامات صورت گرفته دو دستی متعلق به آقایان گذشته! چرا که از سوی هر شخصی و هر دولتی و از سوی هر مسئولی هدف خدمت به مردم است و در نظام جمهوری اسلامی منتی بر مردم نداریم.

وی گفت: مدیریت جدید دانشگاه ضمن ارج نهادن به تمام زحمات گذشتگان و روسای قبلی اهتمام دارد که تمامی کارهای بر زمین مانده قبلی به هر دلیلی را پیگیری و در راستای خدمت به مردم استان و خصوصا مناطق کم برخوردار حتی الامکان به مانند بیمارستانها و پروژه‌های راکد و تازه فعال شده فعلی به سرانجام برساند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.