کشف ۸۹۱ کیلوگرم تریاک طی تیراندازی پلیس در محور “شیراز به یاسوج”

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۸۹۱ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودروی سمند در محور “شیراز -یاسوج” خبر داد.

به گزارش دنا نما، سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور های مواصلاتی استان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور “شیراز به یاسوج” ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و به آن‌ها دستور توقف دادند.

مصطفایی با اشاره به اینکه رانندگان خودروها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شدند که ماموران پس از طی مسافتی، با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو ها را متوقف کردند، اظهار کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای  مذکور ۸۹۱ کیلوگرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن‌ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و دو نفر دیگر با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند که تلاش جهت دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار مصطفایی تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد، وی ضمن تقدیر از اقدام به موقع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بیان کرد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.