اختصاص کمک هزینه درمانی به بیماران بی بضاعت با مشکل تعویض مفصل و لگن

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: طی رایزنی با معاونت درمان در راستای کاهش هزینه های عمل بیماران بی بضاعت با مشکل تعویض مفصل ولگن کمک رسانی شد.

به گزارش دنا نما؛ با شناسایی بیماران کم بضاعت و فاقد منبع مالی با مشکل تعویض مفصل طی روزهای گذشته و با پیگیرهای سرپرست بیمارستان کمک هایی در جهت پرداخت هزینه های درمان آنها صورت گرفت.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با اشاره به ناتوانی افراد بی بضاعت در تامین هزینه درمان عنوان کرد : با توجه به مبلغی معادل ۷۰۰ میلیون ریال  هزینه هر عمل جراحی بیماران با مشکل تعویض مفصل و لگن ، کمک هزینه درمانی به این افراد از طریق رایزنی های صورت گرفته به این بیماران تعلق گرفت.

فاطمه وفاپور تصریح کرد:عمل جراحی تعویض مفصل بیماران مشمول کمک هزینه درمانی به همت پزشکان متخصص مجرب ، متعهد و حاذق بیمارستان شهد بهشتی یاسوج صورت می‌گیردکه جا دارد از همه پزشکانی که در راستای اهداف بیمارستان گام برمی‌دارند و به بیماران در این زمینه کمک میکنند تشکر نمایم.

وفاپور بیان داشت:حوزه بهداشت و درمان نیازمند حمایت و کمک های همه جانبه مسئولین، مردم ، نهادهای دولتی و غیر دولتی است لذا ضروری است خیرین و مردم در کنار نظام سلامت ، دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراکز خیریه بهداشتی درمانی باشند.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خاطر نشان کرد برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند بر لب بیماران نیازمند ، زیباترین و بهترین عمل برای افراد خیر است و افزود: در چهارچوب قوانین تلاش می‌کنیم همکاری لازم با مجموعه خیرین سلامت را داشته باشیم.و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وفاپور با اشاره به ماندگاری کار خیر ابراز داشت:از همه کسانی که توانایی خدمات رسانی به مردم در حوزه درمان و کاهش هزینه های افراد بی بضاعت را دارند دعوت می شود با حضور در خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان و یا خیرین سلامت واحد‌های تابعه دانشگاه عمده بیمارستان ها اقدامات و کمک های لازم را انجام دهند.

وی در پایان از آمادگی واحد خیرین سلامت بیمارستان شهید بهشتی و واحد مددکاری بیمارستان در جهت پیشبرد اهداف بیمارستان در زمینه کمک های انسانها دوستانه مردم و خیرین استان جهت کاهش هزینه سنگین درمان بیماران خبر داد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.