تظاهرات مردم کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت هتک حرمت به مقدسات

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور، هتک حرمت به مقدسات و آشوب و ناامنی و حرکات هنجارشکن عده ای معدود در کشور را محکوم کردند.

به گزارش دنا نما، در اولین روز مهرماه و اولین خطبه نماز جمعه در پاییز سال ۱۴۰۱ نمازگزارن جمعه بعد از خطبه های نماز جمعه اقدام به برپایی راهپیمایی و تظاهرات از محل برگزاری نماز جمعه در سراسر استان کردند.

این تظاهرات همزمان با سراسر کشور و در شهرهایی که در آن نماز جمعه ایراد می شود برگزار شد و راهپیمایان با در دست گرفتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران و پرچم هایی در حمایت از رهبری و پوسترهای رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی و سردار سلیمانی و بر سر گرفتن کلام الله مجید مراتب انزجار خود را از عده ای مزدور و عناصر فروخته در هتک حرمت به مقدسات اعلام کردند.

راهپیمایان در طول مسیرهای رهپیمایی با شعارهای همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «نیروی انتظامی حمایتت می کنیم»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» مراتب انزجار و تنفر خود را از عده ای مزدور و فرصت طلب و فریب خورده که به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) اهانت کرده و برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آتش کشیدند و به حجاب بانوان هتک حرمت کردند و همچنین موجب تخریب اموال عمومی و سلب امنیت مردم شدند را اعلام داشته و این اقدامات را به شدت محکوم کردند.

این تظاهرات در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مصلای امام خمینی (ره) شروع و تا مسجد صاحب الزمان (عج) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، در پایان این مراسم قطعنامه ۶ ماده ای قرائت و حاضرین در مراسم با فریادهای «الله اکبر خامنه ای رهبر» بر مفاد هر بند مهر تایید زدند.

تصاویر مربوط به تظاهرات مردم یاسوج در محکومیت هتک حرمت به مقدسات در یاسوج:

(۱) (۲) (۳) (۴) (۵) (۶) (۷) (۸) (۹) (۱۰) (۱۱) (۱۲) (۱۳) (۱۴) (۱۵)گزارش و تصاویر: عزت اله محسنی پور

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.