۲۵۰ برنامه هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود/ بهره‌برداری از ۲۵۰۰ پنل خورشیدی

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۲۵۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش دنا نما، سرهنگ سعید برومندزاده در نشست خبری هفته بسیج و نشست بصیرتی با اصحاب رسانه با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج، گفت: عده‌ای فکر می‌کنند بسیج مجموعه تشکیل شده از نظامیان و شبه نظامیان دارای پرونده است اما بسیج خاص یک مجموعه نیست، بلکه یک تفکر و یک فرهنگ و شامل همه افراد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج خانه و مرجع مردم است، افزود: هر جایی که نظام و کشور اسلامی ما حتی در خارج از کشور نیاز به کمک داشته باشد این تفکر بسیجی است که به یاری می‌آید و در واقع بسیجیان عباس زمانه هستند و تا پای جان در میدان حضور دارند.

وی با بیان اینکه بسیج نگهبان انقلاب اسلامی است و در هیچ صحنه‌ای تسلیم نمی‌شود، افزود: امروز دچار جنگ ترکیبی هستیم و دشمن با تکیه بر رسانه هر چه داشته به میدان آورده، متاسفانه بخشی از بدنه که جوانان و نوجوانان هستند ناخواسته مورد هجمه قرار گرفتند.

سرهنگ برومندزاده با بیان اینکه در جنگ نرم و ترکیبی امروز رسانه‌ها وظیفه سنگین و خطیری بر دوش دارند، عنوان کرد: رسانه‌ها در این جنگ با انجام رسالتی که بر عهده دارند کمک کنند تا جوانانی که ناخواسته در این جنگ قرار گرفتند به دامن جامعه بازگردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هفته بسیج گفت: هفته بسیج  امسال با شعار«بسیج خدمتگزار ملت ایران» نام گذاری شده و ۲۵۰ برنامه در سراسر استان و بخش‌ها برگزار می‌شود که برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی و توانمندی از جمله این برنامه‌ها است.

برومندزاده با اشاره به ماموریت خدمت‌رسانی بسیج در این هفته گفت: توزیع ۷ هزار بسته معیشتی میان اقشار نیازمندان استان و افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش دیگری از برنامه‌های این هفته است و از مجموعه ۱۸۴ طرح آبرسانی، کار آبرسانی به حدود ۲۰ روستا به اتمام می‌رسد.

وی از بهره‌برداری یک پروژه اقتصادی و اشتغال ‌زا خبر داد و عنوان کرد: در این هفته ۲۵۰۰ پنل خورشیدی را در قالب وام قرض‌الحسنه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم که هم تولید برق خورشیدی را خواهیم داشت هم کمکی به تولید و اشتغال خواهد شد.

وی از برگزاری اردوهای جهادی پزشکی و خدمتی به مناطق کم‌برخوردار استان خبر داد و عنوان کرد: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود، ضمن اینکه اردوهای متعدد دانشجویی و دانش آموزان به راهیان نور دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در هفته بسیج گفت: دو برنامه محوری مهمی در این هفته برگزار می‌شود نخست اجتماع بزرگ بسیجیان سراسر کشور در دوم آذر ماه برای دیدار حضوری و ویدئو کنفرانسی با رهبر انقلاب و برنامه دوم نمایش اقتدار و حضور بسیجیان در ۵ آذر است که اقشار مختلف اجتماع بزرگی خواهند داشت در حوزه کارهای هنری کارهای بزرگی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.