رسانه‌ها صدای مردم باشند / لزوم عدم رسوخ روابط قومی و قبیله‌‌ای در عملکرد رسانه‌ها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع بیکاری، وضعیت سرمایه گذاری در استان، تعطیلی برخی کارخانه ها و سایر مشکلات را ریشه یابی کنند و از مسئولان استان در این زمینه ها مطالبه گری شود.

به گزارش دنا نما، سردار حمید خرمدل روز سه شنبه در نشست گفت و گوی تبیینی با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: این استان ظرفیت رسانه ای بسیار بالایی دارد و باید به نحو مطلوب از این ظرفیت مهم استفاده کرد.

وی افزود: استان دچار برخی چالش هاست که نقش خبرنگاران در این رابطه برای کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد انکار نشدنی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه ها باید صدای مردم باشند و باید برای مردم کار کنند به گونه ای که روابط قومی و قبیله ها در عملکردشان رسوخ نکند.

سردار خرمدل ابراز داشت: استان ظرفیت های بی بدیل نفت، گاز، آب، خاک و کشاورزی بسیاری دارد که می طلبد مسئولان این ظرفیت ها را به فعلیت برسانند.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر، تصریح کرد: اکنون در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و نقش رسانه ها در این دوران بسیار مهم است و نباید در وقوع بحران ها از اطلاع رسانی به موقع و صحیح غافل شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان علی رغم برخی کمبود ها و مشکلات معیشتی با بصیرت در این ایام پیش رفتند.

سردار خرمدل تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی این است که جوانان از گذشته کشور اطلاع درستی ندارند و نمی دانند که بیشترین جنایت را آمریکا و انگلیس نسبت به ایران روا داشته اند.

وی بیان کرد: این کشورها نمی توانند مامنی برای ما باشند و در طول تاریخ این مساله را ثابت کرده اند و دشمنی شان عیان است.

سردار خرمدل گفت: مردم در این روزها، وظیفه شان را به درستی انجام داده اند و با بصیرت رفتار کردند و اکنون باید مسئولان به درستی به مردم خدمت کنند و قانون مد نظرشان باشد.رسانه ها باید صدای مردم باشند و باید برای مردم کار کنند به گونه ای که روابط قومی و قبیله ها در عملکردشان رسوخ نکند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.