نمایشگاه بهاره کالا در یاسوج گشایش یافت

نمایشگاه بهاره عرضه کالاهای مورد نیاز مردم با حضور شماری از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج مرکز این استان گشایش یافت.

به گزارش دنا نما، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه که قشرهای مختلف مردم نیز حضور داشتند گفت: محصول های مورد نیاز مردم در بیش از ۲۰۰ غرفه ارایه شده و ۷۰ درصد غرفه‌ها مربوط به استان است و در بقیه غرفه‌ها کالاهای تولیدی دیگر استان‌ها عرضه می‌شود.

«کریم روزبهان» افزود: این نمایشگاه از امروز تا ۲۵ اسفند در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج دایر است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بهاره با توجه به نزدیک بودن نوروز و ماه رمضان همچنین افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی، با هدف کنترل و تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و رفاه حال مردم برپا شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نمایشگاه نیازمندی‌های شب عید مردم از جمله شامل کفش، پوشاک، شیرینی و خشکبار با ۱۰ تا ۵۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود و قیمت‌گذاری توسط بازرسان اداره کل صمت و اتاق اصناف انجام شده است.

وی افزود: گروه های بازرسی اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه مستقر هستند که مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به آنان گزارش دهند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.