مهدی روشنفکر: از حق مردم در موضوع سد خرسان در صحن مجلس دفاع خواهم کرد/بیمارستان پاتاوه مطالبه مردم و دغدغه مهم خدمتگزاران است

ماینده مرکز استان با اشاره به اینکه پاتاوه گذرگاه تاریخ است، گفت: جاده پاتاوه به دهدشت مناطق مرکزی و شمالی کشور را به جنوب وصل می‌کند و پاتاوه با موقعیت خاص خود نیاز به توجه و همت بیشتری جهت خدمات رسانی مطلوب دارد.؛

به گزارش دنا نما، مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس درایین افتتاحیه جایگاه سوخت شهر پاتاوه، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: گرچه شرایط اقتصادی، تحریم و تورم مشکلات عدیده ایجاد نموده و خدمات رسانی به مردم نیز از این موضوع بی‌نصیب نمانده است اما با همت مسئولان انقلابی و جهادی خدمات به مردم قطع نشده است و تلاش برای رفاه مردم ادامه دارد.

نماینده مرکز استان با اشاره به اینکه پاتاوه گذرگاه تاریخ است، گفت: جاده پاتاوه به دهدشت مناطق مرکزی و شمالی کشور را به جنوب وصل می‌کند و پاتاوه با موقعیت خاص خود نیاز به توجه و همت بیشتری جهت خدمات رسانی مطلوب دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان سابق و فعلی در شهرستان دنا و بخش پاتاوه، بیان کرد: افتتاح جایگاه سوخت در شهر پاتاوه از مطالبات چندین ساله مردم بوده که به همت مجموعه شهرداری و بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

مهدی روشنفکر از پیگیری احداث بیمارستان شهر پاتاوه خبر داد و گفت: موضوع سلامت و بهداشت در هر جامعه‌ای از شاخص‌های توسعه به شمار می‌رود و احداث بیمارستان شهر پاتاوه یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم و ما به عنوان خدمتگزار مردم هست.

وی در رابطه با احداث سد خرسان سه در منطقه سادات محمودی عنوان کرد: قبلاً این موضوع را پیگیری کرده و تذکرات لازم را به وزارتخانه زیربط داده‌ایم و در آیند از طریق صحن علنی مجلس صدای مردم خواهم بود و از حق و حقوق آنها به صورت قانونی و منطقی دفاع خواهم کرد.

خشایی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جاده پاتاوه و دهدشت با توجه به موقعیتی که دارد به چنین خدماتی نیاز مبرم دارد، وی از پیگیری های نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون جهت رفع مشکلات مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: امروز سومین جایگاه سوخت در شهرستان دنا افتتاح شد، با راه اندازی این جایگاه هشت نفر بصورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

خشایی خاطرنشان کرد: بیشترین توزیع نفت سفید را در منطقه زیلایی داشتیم و با توجه به صعب‌العبور بودن این منطقه سعی کردیم مردم عزیز با مشکل خاصی مواجه نشوند.

عیسی شهامت سرپرست امور هماهنگی عمرانی استانداری اظهار داشت: شهرستان دنا یکی از شهرستانهای موفق استان در زمینه عمرانی بوده‌است.

وی افزود: پروژه پمپ بنزین پاتاوه با اینکه مشکلات زیادی داشت، اما از این جهت که همه مسئولان سابق و حال حاضر تلاش زیادی جهت راه‌اندازی داشتند حائز اهمیت است.

جایگاه‌های عرضه سوخت و دیگر مجموعه ‌های رفاهی در شهر پاتاوه به عنوان گذرگاه مسافران عزیز باید در شأن این دیار باشد و موجبات رضایت مسافران عزیز را فراهم آورند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.