نظام اسلامی به برکت خون شهدا مقتدرانه به حیات خود ادامه می دهد

دنا نما: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا اکنون بین ناامنی های منطقه خاورمیانه مقتدرانه به حیات خود ادامه می دهد.

 سردار یدالله بوعلی روز شنبه در یادواره شهدای معلم شهرستان بویراحمد افزود: شهدای معلم با الگوپذیری از فرهنگ اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و مبتنی بر ارزش های دینی با پیروی از ولایت فقیه جان خود را برای آرامش وامنیت ایران اسلامی تقدیم کردند.

وی بیان کرد: فرهنگ اسلامی سرمایه ای به نام قیام عاشورا دارد و با ادامه راه شهدای کربلا در استمرار زمان حیات آن نیز تبلور می یابد.

بوعلی اظهار کرد: باورهای سبز انتظار و سرخ شهادت موجب شده دشمنان در اندیشه ایجاد ناآرامی در سرزمین های شیعه باشند.

رییس اداره آموزش و پرورش بویراحمد نیز در این یادواره، گفت: جامعه فرهنگی بویراحمد ۱۸ شهید را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

محمدرضا شریعتی افزود: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آرمان های شهدا و ابعاد شخصیتی معلمان شهید برای نسل جوان برگزار شد.

وی بیان کرد: پیام شهدا جاودانه است و شهیدان نیز سند نظام مقدس جمهوری اسلامی را هویت بخشیدند.

شریعتی اظهار کرد: محور کلام شهدا وحدت حول محور ولایت فقیه است که باید با تمام وجود به آن پایبند بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این یادواره، گفت: جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان در دوران هشت سال دفاع مقدس به ترتیب ۹۸ و ۴۶۵ شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است.

سید بهاءالدین ملک حسینی افزود: یک هزار و ۳۵۰ جانباز و ۳۲ آزاده نیز جلوه دیگری از حضور فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۸۰ هزار دانش آموز و ۱۲ هزار و ۵۰۰فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد عضو بسیج هستند.

این یادواره یک روزه با حضور شماری از خانواده شهدا و ۲۰۰ نفر از معلمان و مدیران مدارس بویراحمد در یاسوج برگزار شد و در آن ۱۸ خانواده معلم شهید شهرستان با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.