آمریکا جرأت نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی را ندارد

دنا نما: سردار یدالله بوعلی در جمع اعضای کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط منطقه گفت: آمریکا و سایر کشورهای ظالم جهان برای رسیدن به خواسته‌های خود از هیچ اقدامی علیه امت اسلامی و کشورهای مظلوم جهان دریغ نمی‌کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمریکا و حامیان غربی این کشور در تلاش هستند به دین اسلام و مذهب تشیع ضربه و آسیب وارد کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا در تلاش است تا با حمایت از اسرائیل و به وسیله برخی از عناصر خود مانند رژیم آل‌سعود و گروهک‌های تکفیری در بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کنند و با راه‌اندازی بحران‌های اقتصادی و کودتا‌های نظامی آرامش این کشورها را بر هم بزند.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آمریکا با ایجاد کمربند ناامنی در کشورهای اسلامی حوزه خلیج فارس در تلاش برای تثبیت رژیم جعلی اسرائیل است و راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی در همین خصوص است.

بوعلی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند جنگ داعش در کشورهای سوریه و عراق را به مرزهای جمهوری اسلامی بکشانند و با ایجاد ناامنی در داخل و خارج مرزهای کشورمان وارد کشور شوند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمریکا و سایر گروهک‌های تروریستی و حامیانشان جرأت نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی را ندارند و تهدیدهای آمریکا دور از ذهن و توخالی است.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا جرأت حمله کردن به خاک جمهوری اسلامی را داشت هیچ‌گاه به افغانستان، عراق و … به بهانه مبارزه با تروریسم لشکرکشی نمی‌کرد.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد امنیت و آرامش کنونی کشور را نشانگر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا دانست و با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: ملت و دولت ایران هیچ‌گاه دنبال دستیابی به بمب اتم نبوده و نیست و هدف تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هم دفاع از حق مردم است.

بوعلی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام با بهانه‌های مختلف در صدد دور کردن ملت از حقوق مسلم خود هستند، افزود: جامعه مداحان در شرایط کنونی حفظ ارزش‌های الهی، روحیه انقلابی، حفظ روحیه جهادی و امید را در بین مردم تبلیغ و تبیین کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رهبری، مردم، سپاه و بسیج سه محور قدرت در کشور هستند که تلاش دشمنان هم ایجاد تفرقه و نفاق در بین این حلقه‌ها است که انجام کار فرهنگی بهترین راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.