قتل دختر خردسال با اسلحه در روستای بن زرد بخش پاتاوه

دنا نما: دختر بچه ۲ ساله در روستای بن زرد علیا بخش پاتاوه شهرستان دنا بر اثر شلیک گلوله جان باخت. مهشید باهور که در خانه پدر بزرگ به همراه محمد باهور پسر عمه ۸ ساله خود مشغول بازی بود، بر اثر شلیک گلوله پسر عمه خود در دم جان سپرد.

سرهنگ اردوان ارسلان پور فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان دنا در گفتگو با سایت دنا نما ضمن اعلام این خبر گفت قاتل ۸ ساله به همراه اسلحه ساچمه زنی به پاسگاه انتظامی شهر پاتاوه منتقل و مراحل باز جویی انجام گرفت.

ارسلان پور ضمن هشدار به خانواده هایی که در منازل آنها اسلحه نگهداری می شود خواستار دقت بیشتر در نگهداری از اسلحه شد و بیان کرد طرح های جهت ساماندهی اسلحه های مجاز و غیرمجاز در شهرستان دنا داریم.

جمشید باهور پدر مهشید که تنها فرزند ۲ ساله خود را در حوالی ساعت ۲ بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۲ مرداد ۹۴ بر اثر شلیک گلوله به ناحیه سر از دست داده است گفت: حوالی ساعت ۲ بعدازظهر پدر بزرگ مهشید و محمد بعد از بازگشت از باغ اسلحه ساچمه زنی را در اتاق استراحت زیر بالش قرار داد و بعد از آن وارد حیاط منزل شد و در اتاقی که اسلحه قرار داده بود مهشید و محمد مشغول بازی بودند.

بعد از لحظه ای صدای مهیب شلیک از داخل خانه شنیده شد که وقتی وارد اتاق شدم با مغز سر و بدن تکه پاره فرزندم که به در و دیوار خانه پاشیده شده بود روبرو شدم.

پدر  مهشید خردسال، ادامه داد: قسمت زیادی از سر مهشید به همراه تیر به کلی از بین رفت و فرزندم مانند پرنده سربریده جلوی چشمانم در خون و بوی باروت پر پر شد.

مهشید باهور
مهشید باهور

وی ادامه داد: وجود اسلحه چه مجاز و یا غیر مجاز در خانه تحت هیچ عنوان به صلاح نیست و زمانه اسلحه به پایان رسیده و بعضی ها جهت خودنمایی در مراسم عروسی و غیره اقدام به نگهداری اسلحه می کنند.

پدر مهشید در پایان از دستگاه قضا و نیروی انتظامی جهت برخورد و جمع آوری اسلحه در استان و شهرستان تقاضا کرد و گفت: به امید روزی که در خانه ها هیچ گونه اسلحه ای چه مجاز و یا غیر مجاز وجود نداشته باشد.

لازم به ذکر است مهشید ۲ ساله امروز جمعه ۲۳ مرداد ساعت ۵ بعدازظهر در آرامگاه روستای بن زرد علیا به خاک سپرده شد.

پایگاه خبری تحلیلی دنا نما این مصیبت را به خانواده باهور و اهالی روستای بن زرد تسلیت عرض می نماید.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.