آزاده کهگیلویه و بویراحمدی در بلندگو و تلویزیون های بعثی آب می ریخت

دنا نما: آزاده سرافراز کهگیلویه و بویراحمدی در دیدار با مسئولان استانی از خاطرات خود در زندان بعثی‌ها و بلایی که بر سر آنها آورده بود، روایت‌گری کرد.

 همواره در نشست‌های جامعه ایثارگری بخصوص جانبازان و آزادگان، موضوعاتی مطرح می‌شود که شنیدن این روایات الگویی برای صبر و استقامت در برابر سختی‌ها به شمار می‌رود.

یکی از این آزادگان هشت سال دفاع مقدس که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان استانی به پاس مجاهداتش از وی با حضور در منزلش تکریم کردند، جانباز و آزاده والامقام فیض‌الله شهلایی بود.

شهلایی در این دیدار از خاطرات خوش خود در جبهه‌ها سخن می‌گفت. آن جا که با جثه کوچک خود تنها با یک مشت کاری، غول بعثی را نقش بر زمین کرده و حسرت آن روزهای شیرین را می‌خورد.

شهلایی که به واسطه حمله شیمیایی دشمن تنی رنجور و ناتوان پیدا کرده به استاندار و مسئولان گفت که به اندازه اتاقی که در آن استراحت می‌کند تاکنون دارو مصرف کرده است.

این آزاده سرافراز و رزمنده دلیر هشت سال دفاع مقدس با نشان دادن پنجه خود یادی از روزهایی کرد که بعثی‌های مزدور صدام را با همین پنجه درو کرده بود.

وی بدترین روزهای خود را در اسارت دشمن زمانی دانست که با تلویزیون، برنامه‌های مستهجن پخش می‌کردند تا رزمندگان اسیر ایرانی را این گونه به زعم خود اذیت کنند.

شهلایی یکی دیگر از بدترین خاطرات خود را هنگامی دانست که بلندگوهای بعثی در اسارتگاه علیه امام و انقلاب فحاشی می‌کردند.

این آزاده سرافراز با یادی از آن روزها ادامه داد: برای خاموش کردن صدای بلندگوها و محو تصاویر تلویزیونی با لطایف‌الحیلی به درون آنها آب می‌ریختیم تا از کار بیفتند و چندین و چند تلویزیون و بلندگوی بعثی‌ها را این گونه خاموش کردیم تا فحاشی به امام و انقلاب را نشنویم.

فیض الله شهلایی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس است که در روستای باگ بخش پاتاوه شهرستان دنا متولد شد و هم اکنون در شهر یاسوج سکونت دارد.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.