در شهرستان دنا ۲۱ پروژه افتتاح و ۲ پروژه کلنگ زنی می شود

دنا نما: علی تاج‌امیری فرماندار دنا در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به کارهای صورت گرفته در هفته دولت در دو سال اخیر، اظهار کرد: از هفته دولت سال ۹۳ تاکنون نزدیک به ۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان داشتیم که مردم از خدماتشان استفاده کردند.

 فرماندار دنا با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۲۱ پروژه شامل ۲ پروژه کلنگ‌زنی و ۱۹ پروژه افتتاحی در این شهرستان داریم، سرجمع اعتبارات این پروژه‌ها را ۱۱٫۵ میلیارد تومان ذکر کرد و عنوان داشت: امسال تلاش داریم که پروژه کلنگ‌زنی نداشته و غالب پروژه‌های ما افتتاحی باشد، به جهت اینکه پروژه نیمه‌تمامی در شهرستان نداشته باشیم.

 وی افزود: بیشتر این پروژه‌ها در حوزه کشاورزی، راه روستایی و گردشگری، اجرای طرح هادی در روستاها، توسعه آب روستایی و ذخیره‌سازی آب شهری است.

 این مسئول با اشاره به این مطلب که شهرستان دنا نسبت به سایر شهرستان‌ها در ذخیره آب تفاوت دارد، به سایر پروژه‌ها اشاره داشت و خاطرنشان کرد: چشمه‌ها در این شهرستان به تدریج خشک شده‌اند، پروژه اقتصادی که داریم، منحصر به فرد بوده و به تولید محصول کمک می‌کند.

 تاج‌امیری از طرح کشت گل رز به مقدار ۵ هزار متر مربع در روستای امیرآباد خبر داد و با بیان اینکه این طرح اشتغال خوبی ایجاد می‌کند، متذکر شد: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ شهرستان دنا، طرح پرورش گیاهان دارویی از مهمترین طرح‌های هفته دولت بوده که از تخریب محیط زیست جلوگیری می‌کند.

 رئیس شورای اداری شهرستان دنا یکی از مهمترین پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت را تعریض و روکش آسفالت از پاتاوه تا توت‌نده دانست  و عنوان داشت: این نقطه در جاده اصفهان بوده و نقاط حادثه‌خیز زیادی داشته است.

 فرماندار دنا اعتبار ای پروژه را ۲٫۵ میلیارد ذکر کرد و از افتتاح مصلای پاتاوه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.