مجلس در بررسی برجام توجهی به باج خواهی کنگره آمریکا ندارد

دنا نما: نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: مجلس در بررسی برجام و یا هر موضوع دیگری که مربوط به مذاکرات و یا توافق هسته‌ای باشد به طرف مقابل آمریکایی خود و عملکرد و رویکردی که دارد توجهی نمی‌کند.

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در خصوص اظهاراتی که مربوط به بررسی برجام در مجلس است، اظهار کرد: به وظیفه خودمان باید عمل کنیم و نباید نگاه کنیم که آن‌ها چه حرکتی دارند.

وی ادامه داد: ما نمایندگان مردم تنها براساس شعارهایی که در ۱۲ سال گذشته در خصوص انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای داده‌ایم حرکت می‌کنیم و برای ما اهمیتی ندارد که طرف مقابل چه می‌گوید و چه می‌خواهد، چراکه آن‌ها به غیر از باج‌خواهی به دنبال چیز دیگری نیستند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس اضافه کرد: مجلس در این خصوص باید نقش‌آفرینی کند، چراکه قطعنامه‌ها و پیمان‌نامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها و قراردادها همه باید از فیلتر مجلس بگذرد.

وی با اشاره به سخنی که می‌گویند ما امضا نداده‌ایم که مجلس بخواهد بررسی کند، افزود: مجلس در هر صورت به وظیفه خود عمل می‌کند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: افرادی که در کمیسیون بررسی برجام هستند اکثریت آن‌ها معتقدند که باید برجام از تأیید و فیلتر نمایندگان مجلس بگذرد.

بزرگواری در پایان بیان کرد: این کار در خلال تعطیلات مجلس توسط کمیسیون در حال بررسی است تا پس از تعطیلات در صحن علنی مجلس مطرح شود.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.