ارتباطات اینترنتی در دورترین روستای ها به عنوان یک اولویت و مورد درخواست مردم است

دنا نما: استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواستار افزایش ظرفیت ارتباطات اینترنتی و تقویت شبکه آنتن دهی مخابرات در سطح استان شد.

 سید موسی خادمی در دیدار با مهندس مهدی راسخ، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یاسوج، افزود: این استان نیازمند کمک و حمایت این وزارتخانه نسبت به تعمیم شبکه اینترنتی در مناطق مختلف این استان برای خدمات دهی بیشتر به مردم و توسعه و تقویت شبکه الکترونیکی دولت و اتوماسیون اداری است.

وی با بیان اینکه، جایگاه وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات برای مطالبات و انتظارات مردمی خیلی بیشتر در معرض قضاوت قرار می گیرد، اظهارکرد: ارتباطات اینترنتی قبلا یک نیاز لوکس بود اما امروز در دورترین روستای ها به عنوان یک اولویت قرار گرفته و مورد درخواست مردم است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در حوزه شبکه اینترنتی و برای اینکه نسبت به سایر استان ها عقب نیفتند، نیازمند توجه بیشتر و حمایت این وزارتخانه است، چون استانها این تکنولوژی را با هم شروع کرده اند و کهگیلویه وبویراحمد نباید عقب تر از سایر استانها باشد.

خادمی با اشاره به اینکه، ضریب برخورداری استان از IT ضعیف است، بر توجه به ساختار نیروی انسانی، چارت سازمانی حوزه فناوری اطلاعات، رفع کمبود منابع در حوزه زیر ساخت ها و افزایش ضریب برخورداری از اینترنت تاکید کرد.

همچنین مهندس مهدی راسخ، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار نسبت به همکاری لازم با مجموعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رفع مشکلات و تقویت شبکه اینترنتی و فراهم کردن بستر لازم برای ارائه خدمات بیشتر قول مساعد داد.

۱ نظر

  • باتقدیروتشکرفراوان ازاستاندار فهیم،کاردان،شایسته ومردمی دولت تدبیروامیدانتطارمیرودباجدیت بحث ارتقاء اینترنت پرسرعت درتمام روستاهای شهرستان دنا،خصوصا بخش پاتاوه ودهستان سادات محمودی راتاحصول نتیجه پیگیری نمائید انشاءالله

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.