دستگیری زوج شیاد اخاذ در یاسوج

دنا نما: سرپرست پلیس آگاهی کهگیلویه وبویراحمدگفت: مردی که با همدستی همسرش با فریب مردها به بهانه رابطه نامشروع با زنش میلیون ها تومان از آنها اخاذی کرده بود، به دنبال خودکشی یکی از قرباینان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خداکرم پاکروان اظهار داشت: غروب روز سی ام مرداد ماه سال جاری وقوع یک فقره مرگ مشکوک در منزلی در یکی از خیابانهای شهر یاسوج به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان به محل اعزام و پس از اطمینان از صحت موضوع قاضی کشیک و پزشکی قانونی نیز به صحنه دعوت شدند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد جسد مردی ۳۲ ساله به حالت دراز کش جلوی در حمام و اتاق خواب افتاده و مچ هر دو دست او به وسیله شیئی برنده بریده شده و خون ریزی در داخل حمام و جلوی در اتاق خواب مشهود و یک تکه طناب زرد رنگ یک متری مربوط به پرده دیواری منزل مربوطه بر روی دست راست متوفی نیز بسته بود.

پاکروان گفت: کارآگاهان برای روشن شدن زوایای پنهان علت این حادثه تحقیقات علمی، فنی و پلیسی خود را بر روی بررسی گوشی تلفن همراه، دست نوشته به جا مانده و مبایعه نامه خودروی متوفی متمرکز کردند.

وی بیان داشت: بلافاصله خودروی پژو ۴۰۵ متوفی توقیف و سه نفر مرتبط با معامله این خودرو شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل که ابتدا منکر انجام هر گونه تخلف و عمل غیرقانونی شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: پس از تحقیقات فنی یکی از متهمان گفت : ” قولنامه خرید خودرو را به سفارش یکی از متهمان به نام خودم تنظیم و هیچ گونه وجهی هم به فروشنده پرداخت نشده است”.

پاکروان اظهار داشت: سرانجام متمهم سفارش دهنده اعتراف کرد” به دلیل اینکه متوفی با همسرم در خانه ام خلوت کرده بود او را تهدید کردم که به همه اطلاع می دهم و متوفی گفت: آبرو دارم و هر چه می خواهی می دهم ولی آبرویم را نبر و او هم خودرویش را به من داد و من هم پس از تماس با دو متهم دیگر خودرو را قولنامه دستی کردیم و سپس قولنامه بنگاهی تنظیم کردیم و بلافاصله شهر یاسوج را به قصد استان فارس ترک کردیم.”

وی گفت: به دنبال اعتراف این فرد، همسرش دستگیر و پیرامون موضوع از او تحقیق شد که بیان داشت” من و شوهرم با همفکری یکدیگر برنامه اخاذی از مردم را طراحی کردیم با این شگرد که افرادی را نشان کرده و سپس به بهانه برقراری رابطه نامشروع به منزل خالی دعوت و در ادامه شوهرم بلافاصله حاضر می شد و فیلم می گرفت و افراد را مجبور به دادن پول می کرد و از چند نفر مبالغی از جمله ۲۰ میلیون تومان، دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ، ۲۵ میلیون تومان و پنج میلیون تومان اخاذی کردیم و پول ها را به صورت نقد به خودم می دادند و یا به حسابم واریز می کردند.

سرپرست پلیس اگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این پرونده در مرجع قضایی در حال بررسی و سیر مراحل قانونی است، تصریح کرد : بررسی دست نوشته به جا مانده از متوفی حاکی است ، متوفی به دلیل فیلم تهیه شده از او و اجبار در قولنامه کردن خودرویش از سوی متهمان و نداشتن توجیهی برای خانواده در خصوص ناپدید شدن خودرویش و اینکه آبرویش را در خطر می دید، دست به خودکشی زده است.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.