تغییر فرماندار بویراحمد شایعه است

دنا نما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملکرد فرمانداران هشت‌گانه استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: خبر تغییر فرماندار بویراحمد شایعه‌ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ فتاح محمدی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انتخابات مجلس با توجه به اهمیت و تاثیر آن از حساسیت بالایی برخوردار است که در تعیین سرنوشت کشور و استان نیز موثر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه انتخاباتی کار زیاد داریم و باید با دقت بیشتر آن را برگزار کنیم، گفت:  به منظور برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دوره‌های آموزشی را در سطح شهرستان‌ها اجرا می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به حساسیت بالای انتخابات اذعان کرد: هر دو انتخابات مجلس و خبرگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

محمدی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان اجرایی است، گفت: نبض سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تندی زده می‌شود و به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس باید تمهیدات لازم اتخاذ شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ایجاد نشاط سیاسی در جامعه به منظور حضور گسترده مردم در انتخابات را ضروری اعلام کرد و بیان داشت: استفاده از امکانات و منابع دولتی، له یا علیه کاندیداها، اقدامی غیرقانونی و ممنوع است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ارزیابی فرمانداران با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی چگونه است، اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد از توانمندی‌های لازم برخوردار هستند.

وی در ادامه عملکرد فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید را مناسب ارزیابی کرد و گفت: اخبار رسیده مبنی بر تغییر فرمانداران شایعه بوده و در حال حاضر برنامه خاصی برای تغییر هیچ کدام از فرمانداران نداریم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.