راه آهن یاسوج – اقلید مهمترین پروژه استان کهگیلویه و بویراحمد

 دنا نما: نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با شروع عملیات راه آهن اقلید به یاسوج مردم این استان به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ غلام‌محمد زارعی در بازدید از پروژه راه‌آهن اقلید- یاسوج افزود: از ۲۲ کیلومتر فاز اول این پروژه ۱۶ کیلومتر آن با وضعیت خوبی در حال اجراست.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ حدود سه میلیارد تومان برای شروع کار فاز اول پروژه راه آهن اقلید- یاسوج تخصیص داده شد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید انجام کارهای اساسی و زیربنایی است گفت: امیدورایم در سفر هیئت دولت به این استان برای تقویت این پروژه از اعتبارات خزانه و سایر منابع اعتباری مبالغ بیشتری جذب کنیم.

زارعی با اشاره به اهمیت این پروژه در توسعه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با انجام شروع این پروژه مردم به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

وی بر لزوم هم‌افزایی و همدلی همه مسئولان برای به ثمررسیدن این پروژه تاکید کرد و خواستار جذب اعتبارات صد درصدی این طرح از همه مسئولان در این راستا شد.

زارعی این پروژه را از مهم ترین پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خواند و اضافه کرد: با اتمام این پروژه، استان از توسعه نیافتگی رهایی خواهد یافت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.