ظرفیت های مذهبی و فرهنگی دانش آموزان شکوفا شود

دنا نما: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت های مذهبی و فرهنگی دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی به ویژه مقطع ابتدایی شناسایی و بیش از پیش شکوفا شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه در همایش یک روزه توانمندسازی مربیان و معاونان پرورشی و مشاوران مدارس کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، افزود: چنین رسالت مهمی بر عهده مربیان پرورشی است و باید تلاش کنند آن را به نحو احسن انجام دهند.

وی بیان کرد: بالفعل شدن قابلیت های مذهبی و فرهنگی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد تنها با شناسایی و هدایت صحیح میسر خواهد شد.
ملک حسینی اظهار کرد: مربیان پرورشی کهگیلویه و بویراحمد یکی از عاملان مهم رشد فرهنگی و معنوی این استان هستند و وظایف آنان نیز از نوع معنوی و فرهنگی است.
وی عنوان کرد: برخی امور اساسی شامل خودسازی، ظرفیت شناسی، مخاطب شناسی، موقعیت شناسی و هدف شناسی مورد توجه جدی مربیان پرورشی کهگیلویه و بویراحمد در امر تربیت دانش آموزان استان قرار گیرد زیرا در این صورت تحول آفرین خواهند بود.
ملک حسینی ابراز داشت: دانش آموزان کنونی کشور و کهگیلویه و بویراحمد با انبوهی از پرسش ها در مورد مسایل مذهبی و فرهنگی مواجه هستند و مربیان پرورشی نیز باید با دقت به تمام آنها پاسخ مناسب دهند.
وی افزود: اهداف مربیان پرورشی کهگیلویه و بویراحمد در امر تربیت باید متعالی و برجسته باشد تا نتایج مطلوبتری کسب شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.