نخبگان به دور از فضای نکبت‌بار سیاسی‌کاری به دنبال توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشند

دنا نما: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان برای توسعه نیاز به نگاه فرا منطقه‌ای نخبگان خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی در ششمین نشست هم‌اندیشی دانشجویان و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان از جمله مدیران و اساتید دانشگاه یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که در این استان اتاق فکرها کمی بزرگتر شده و اکنون تبدیل به اندیشکده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه جای بسی خوشحالی است که اتاق‌های فکر بدون توجه به سیاسی‌کاری و سیاست‌بازی به فکر توسعه استان است، افزود: متأسفانه سیاسی‌کاری بر فضای استان غالب شده که لازم است نخبگان و اندیشمندان بدون ورود به این گونه موضوعات تنها در فکر توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشند.

آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: نخبگان باید با نگاه فرا منطقه‌ای و به دور از فضای نکبت‌بار سیاسی‌کاری به فکر توسعه استان خود باشند.

این استاد برجسته حوزه علمیه افزود: جوامعی موفق هستند که در آن انسان‌ها به دنبال پیوند زدن فکر و عقل دیگران به فکر و عقل خود هستند و مجموعه‌ای از اندیشه‌های متراکم را بسازند.

وی بیان کرد: اگر پشتوانه عمل‌ها به فکر و اندیشه وابسته نباشد عمل‌ها به سرانجامی نخواهند رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از کسانی که به صورت دغدغه‌مند مشکلات استان را پی‌گیری می‌کنند، تصریح کرد: از نخبگان انتظار می‌رود که برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد به دنبال راه‌حل‌ باشند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.