نارضایتی مردم بخش لوداب بویراحمد از عملکرد شرکت مخابرات استان

دنا نما: بخشدار لوداب بویراحمد یکی از دلایل برخی مرگ و میرهای این بخش در حوادث مختلف بویژه تصادفات را نبود خطوط ارتباطی و عدم آنتن دهی خطوط تلفن‌های همراه عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما: جمال روحانی گفت: اعتراضات فراوانی در این بخش از عملکرد وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و باوجود پیگیری‌های فراوان اما مسئولی در این ارتباط پاسخگو نیست.
روحانی ادامه داد: متاسفانه شرایط آنتن دهی خطوط تلفن همراه در بخش لوداب بویراحمد نارضایتی‌های مردم را از وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات دوچندان کرده است.
وی با تشریح وضعیت کنونی خطوط تلفن‌های همراه در بخش لوداب بویراحمد، اظهارکرد: در برخی از حوادث به ویژه تصادفات به دلیل نبود خطوط تلفن امکان برقراری تماس جهت تقاضای کمک وجود ندارد.
بخشدار لوداب افزود: در برخی از حوادث در این بخش اگر ارتباطات مخابراتی برقرار شود شاهد از بین رفتن جان انسانی نخواهیم بود.
روحانی گفت: اعتراضات فراوانی در این بخش از عملکرد وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و باوجود پیگیری‌های فراوان اما مسئولی در این ارتباط پاسخگو نیست.
وی تعداد روستاهای بخش لوداب بویراحمد را ۱۳۸ روستا ذکر و ادامه داد: شاید بتوان ادعا کرد که آنتن دهی در بالای ۸۰ درصد این روستا‌ها وجود ندارد و یکی از عوامل مهم مرگ و میر‌ها در این روستا‌ها نبود خطوط ارتباطی است.
گفتنی‌ است بخش لوداب بویراحمد با جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.