در هفته دفاع مقدس ۲۰ عنوان برنامه در شهرستان دنا اجرا می شود

دنا نما: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا از اجری ۲۰ عنوان برنامه متنوع همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ جاماسب بهمنیار جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به بیان عمده برنامه های بسیج در هفته دفاع مقدس پرداخت.

 بهمنیار در ابتدای این نشست خبری، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای معرفی فرهنگ ناب دفاع مقدس در بین نسل سومی و چهارمی ها دانست و بیان داشت: این هفته فرصتی برای بیان رشادتهای و از خود گذشتگی های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

 بهمنیار در ادامه به دو نگاه درونزا و برون نگر به اقتصاد اشاره کرد و بیان داشت: نگاه برون نگر و چشم امید به دشمنان نظام دوختن برای حل مشکلات دیدگاهی غلط و عقیم است.

 وی در ادامه تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس در شهرستان دنا ۲۰ عنوان برنامه با اجرای رژه یگانهای نظامی ،دولتی و بسیجی در ۳۱ شهریور  اجرا می شود.

 جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا ادامه داد: در این هفته عطر افشانی قبور شهدا، نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره شهدا، جشن عید قربان، اردوهای محرومیت زدایی، سرکشی از خانواده شهدا و چندین برنامه دیگر در شهرستان دنا برگزار می شود.

 وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بهترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است اشاره و بیان داشت :باید به مانند امام راحل که خدمت به مستضعفین را بر کاخ نشینان ترجیح میداد حرکت کرد.

 بهمنیار به لزوم بهره گیری از ظرفیت بالای دفاع مقدس در جنگ اقتصادی پیش روی ملت تاکید و کرد افزود:هرکس بتواند در عرصه اقتصاد مقاومتی حرکتی کند جهاد کرده است چرا که جنگ کنونی جنگ اقتصادی است.

 جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا عنوان داشت :سپاه ناحیه دنا در طول سال جاری و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی ده ها وام اشتغالزایی به متقاضیان طرحهای بومی مانند زنبور داری ،پرورش قارچ و … با همکاری شرکت نگار نثر ارائه کرده است.

 این مقام مسئول در ادامه از برگزاری مسابقه حدیث عشق در سطح بسیج مساجد و محلات خبر داد و ابراز داشت:این مسابقه تحت عنوان جمع آوری خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با هدف آشنایی احاد جامعه با ناگفته های رزمندگان در قالب مصاحبه صوتی و نوشتاری همراه با عکس برگزار می شود.

 وی تصریح کرد:علاقه مندان میتوانند تا تاریخ ۱۵ / ۷ / ۹۴ اثار خود را به روابط عمومی سازمان بسیج محلات ارسال و یا با شماره تلفن های ۰۲۱۳۵۹۴۵۹۶۱ و ۰۲۱۳۵۹۴۹۹۸۰ تماس بگیرند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.