۳۰ کیلومتر از راه روستایی بخش زیلایی از توابع بویراحمد آسفالت شد

دنا نما: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت:۳۰ کیلومتر از محور ارتباطی روستاهای بخش زیلایی؛ مله خویش، موشمی و بردپهن از توابع شهرستان بویراحمد آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ حسین فدایی افزود: این پروژه با اعتباری نزدیک به ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اولویت ساخت راه روستایی را برای روستاهای با جمعیت بالای ۵۰ خانوار دانست و اظهارکرد: هفت کیلومتر از این محور تا مرز چهار محال و بختیاری آماده آسفالت است که در صورت تخصیص اعتبار عملیات راهسازی و بهسازی این قطعه به زودی آغاز می شود.
فدایی تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن این منطقه تلاش می شود تا قبل از فرارسیدن فصل بارش و زمستان این محور ارتباطی جهت رفاه حال روستاییان آسفالت شود .
وی تعداد روستاهای بهره مند از این راه ارتباطی را بیش از ۲۰ روستا اعلام کرد.
فدایی اولویت اداره راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد را نگهداری راه های موجود و توسعه راه های روستایی از طریق احداث، بهسازی، مرمت و روکش محورهای روستایی قدیمی و خدمت رسانی به روستاییان ذکر کرد.
شش هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان چهار هزار و ۵۳۰ کیلومتر راه روستایی، ۹۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۵۰۴ کیلومتر راه اصلی و ۶۵ کیلومتر نیز بزرگراه است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.