کسر ۴ میلیارد تومانی بودجه شهرداری یاسوج برای کارهای انتخاباتی

دنا نما: شهردار یاسوج با انتقاد شدید از کسر ۴ میلیارد تومانی از بودجه شهرداری یاسوج در شورای برنامه‌ریزی گفت: این پول را گرفتند و به بنیاد مسکن برای کارهای انتخاباتی داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ محمدعلی جاوید در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده برگزار شد با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف شهری در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این زیرساخت‌ها در حوزه زنان بسیار ضعیف‌تر است.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از تنها زیرساخت‌های که برای بانوان در شهر یاسوج مدنظر قرار داریم پارک بانوان که اکنون در مرحله ۵۰ درصد است.

وی افزود: پارک بانوان یاسوج برای تکمیل به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر در اختیار ما قرار گیرد آن را تا بهمن‌ماه امسال و در دهه فجر تحویل خواهیم داد.

مسئول امور خدمات شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرداری اکنون طرح‌های زیادی از جمله پارک غدیر، پل چهارم، پل سوم، پارک ولایت و سایر زیرساخت‌های دیگر را در دست اقدام دارد، تصریح کرد: امیدواریم اعتبارات لازم برای افتتاح و به بهره‌برداری رساندن این طرح‌ها مهمی در اختیار شهرداری قرار دهند.

اما مهمترین قسمت از اظهارات شهردار مرکز استان به سیاسی‎‌کاری در تغییر و جابجایی بودجه‌های عمرانی در استان بر می‌گشت.

جاوید بیان کرد: در طول ۱۵ سال اخیر که در حوزه‌های مختلف اجرایی کار می‌کنم هرگز ندیده‌ام که ۴ میلیارد تومان از اعتبارات یک دستگاه را به خاطر کار انتخاباتی بزنند.

وی تبیین کرد: در شورای برنامه‌ریزی و صرفاً برای تبلیغات انتخابات ۴ میلیارد از بودجه شهرداری یاسوج را زدند و به بنیاد مسکن برای کارهای انتخاباتی اختصاص داده‌اند.

شهردار یاسوج در پایان توضیح داد: اگر جابجایی هم در اعتبارات کرده بودند مشکلی نبود اما بودجه شهرداری را صرفاً برای کارهای انتخاباتی به بنیاد مسکن دادند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.