شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مردم شهر یاسوج را به راهپمایی روز جمعه دعوت کرد

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

« در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به مسجدالاقصی »

« بسم‌الله الرحمن الرحیم »

بار دیگر در ماه ذی الحجه الحرام و مناسک عبادی و سیاسی حج ؛ دستان تا مفرق غرق در خون رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با جسارت بی‌شرمانه ، در تعرضی آشکار به قبلۀ اول مسلمین جهان و حمله وحشیانه به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن جایگاه رفیع پیامبران بی شمار الهی و نمازگزاران آن، نمایشی از رذالت و سفاهت رژیم متزلزل خود را به منصۀ ظهور رساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت این خباثت و تعرض بی‌شرمانۀ صهیونیست‌های خونخوار به قبلۀ اول مسلمین جهان؛ مراسم تظاهرات مردمی علیه این اقدام وحشیانۀ با فریاد بلند”مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر استکبار برگزار می نماید.

این تظاهرات محکومیت پس از اتمام نماز عبادی ـ سیاسی جمعه هفته جاری با شعار های کوبندۀ “مرگ بر امریکا” و “مرگ بر اسرائیل ” در شهر یاسوج مرکز استان انجام می شود .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ از عموم مردم بزرگوار، به ویژه شما نمازگزاران ارجمند نماز جمعه دعوت می‌کند ضمن اعلام برائت از رژیم کودک کش صهیونیستی، این اقدام غیر انسانی و بی‌شرمانۀ صهیونیست‌ها را به شدت محکوم کرده و برای پیروزی انتفاضۀ مسجد الاقصی و فلسطین و مردم آواره و مظلوم آن دعا کنید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.