آل سعود به دروغ خود را خادم حرمین شریفین می نامند

دنا نما: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آل سعود خائن حرمین شریفین و مسلمانان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ حجت الاسلام سید جواد خاضع ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، روز عرفه و دهه ولایت، افزود: آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی به دروغ خود را خادم حرمین شریفین می نامند در حالی که آنان نه تنها خادم نیستند بلکه خائن حرمین شریفین و مسلمانان هست.

وی با اشاره به اینکه مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و جایگاه پیامبران الهی است، بیان کرد: این روزها شاهد کودک کشی رژیم صهیونیستی و تجاوز آنها به مسجد الاقصی و نماز گزاران در آن هستیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه گروه های تکفیری ساخته آمریکا هستند و این گروهک ها به نیابت از این کشور اقدام به کشتار مردم مسلمان کرده اند.

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه کشورهای اروپایی سعی دارند جنایت های رژیم صهیونیستی را در اذهان مردم به سایر کشورها ارتباط دهد، عنوان کرد: حضور گروهک های تکفیری در عراق و سوریه با همکاری و حمایت آمریکا بوده است و رژیم صهیونیستی در این ایام که توجه تمام دنیا به وضعیت یمن است به قدس شریف حمله کردند.

وی تصریح کرد: حمله آل سعود حتی در ایام حج تمتع که این ایام نشانه وحدت و انسجام مسلمانان اسلام است متوقف نشده و همچنان به کشتار خود ادامه می دهند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.