خاندان بی کفایت آل سعود از خادمین حرمین شریفین کناره گیری کنند

نما زعبادی سیاسی وجمعه شهر پاتاوه به امامت حجت الاسلام والمسلمین صادق پیمان مقدم خطیب موقت جمعه ، برگزار شد.
امام جمعه موقت با توصیه خود ون ماز گزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از محرما ت، درخطبه عبادی نماز به اهمیت دعا از منظر قرآن کریم و روایات اشاره و بیان کرد: درلسان قرآن؛ به دعا وارتباط با خدا، اهمیت فراوانی داده شده وتاکید شده است ؛ که بوسیله دعا از فیوضات الهی بهره مند شوید.

پیمان مقدم به دعای ادعونی استجب لکم در قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند متعال می فرماید بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را، وعلاوه بر آیات در روایات ما هم به مقوله دعا اهمیت فراوانی داده شده است.

وی افزود: دعا اسلحه مومن، ودفع کننده بلا است و دعا شفای مومن است و برای اینکه دعایمان مستجاب شود باید رزقمان حلال باشد و دعا نیاز واقعی ما باشد و ما اهل عمل باشیم.

حجت الاسلام صادق پیمان مقدم در خطبه سیاسی نماز به مناسبات و وقایع روز از جمله فاجعه منا به سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره واظهار کرد:در این حادثه غمبار معظم له ضمن عرض تسلیت به روح مقدس پیامبر اعظم وامام عصر علیهم السلام وخانواده های داغ دیده ،به نکات مهمی اشاره کردند از جمله اینکه : آل سعود را مسئول این حادثه، دانستند و باید با حق وانصاف با این مسئله برخورد کند.

خطیب موقت جمعه پاتاوه افزود:دولت آل سعود با بی کفایتی وبی لیا قتی وسوء مدیریتی که دارد، باید از خادم بودن حرمین شریفین کناره گیری نمایند و مسئولیت، آن را به افرادی شایسته در جامعه اسلامی و دول اسلامی محول کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.