حفاری‌های شهر یاسوج خسارت جانی و مالی دارند کارها با دقت بیشتری صورت گیرد

دنا نما: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد از وضعیت نامناسب معابر شهر یاسوج گلایه کرد و گفت: بیشترین حفاری‌ها در سطح شهر مربوط به آب و فاضلاب شهری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛سید کرامت‌الله فرج‌زاده با اشاره به شرایط کنونی معابر و خیابان‌های سطح شهر اظهار کرد: معابر شهر یاسوج به دلیل حفاری‌ها و کنده‌کاری‌های متعدد وضعیت مناسبی ندارند و چهره شهر را نامناسب و زشت جلوه می‎دهد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه حفاری‌ها صورت گرفته در سطح معابر شهر باید همان روز به اتمام برسد و به امان خدا رها نشوند، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های حفار با دقت و حساسیت بالا نسبت به حفاری‌ها اقدام کنند تا خدای ناکرده مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

فرج‌زاده در ادامه با اشاره به حفاری‌های صورت گرفته در سطح معابر شهر یاسوج تصریح کرد: برخی معابر شهر یاسوج وضعیت مناسبی ندارند و بیشترین اداراتی که کار حفاری در سطح شهر انجام می‌دهند شرکت آب و فاضلاب شهری و گاز است.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهرداری حفاری انجام می‌دهد اما کار خود را تخریب نمی‌کند، گفت: بیشترین حفاری‌های صورت گرفته در سطح معابر شهر مربوط به آب و فاضلاب بوده که انتظار می‌رود حفاری‌ها در ساعاتی که تردد کم باشد صورت گیرد و هرچه سریع‌تر محل را پاکسازی و ترمیم کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی اذعان کرد: دامنه حفاری‌ها در سطح شهرستان گسترده بوده که باید هرچه سریع‌تر نسبت به اتمام آن‌ها اقدام شود.

فرج‌زاده بیان کرد: زمان آغاز و پایان حفاری‌ها باید مشخص باشد و در صورتی که پروژه حفاری تضمین اعتبار شده باشد مجوز لازم داده شود و اگر هم تضمین مالی ندارد اقدامی در این خصوص نباید صورت گیرد چراکه با چنین شرایطی کار به کندی پیش می‌رود و حجم خرابی‌ها و آسیب‌دیدگی مردم هم بالا می‌رود.

وی که از روند کار برخی دستگاه‌های حفار گلایه‌مند بود، تاکید کرد: دلیلی ندارد دستگاهی حفاری انجام دهد و آن را به امان خدا رها کند که با این وجود هم خدمات نظام زیر سوال می‌رود و هم امکان بروز مشکل برای شهروندان ایجاد می‌شود.

این مسئول، تأمین امنیت و آسایش مردم را از اولویت‌های کاری مدیران عنوان کرد و گفت: هر دستگاهی بر حسب وظیفه باید به امنیت آسایش مردم توجه داشته باشد و کارهای حفاری شده را نیمه تمام به امان خدا رها نکند که چنین کاری خود باعث سلب آسایش شهروندان خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد در پایان با بیان اینکه به عنوان مسئول خدمت‌گذار هستیم و منتی بر مردم نداریم، گفت: حفاری‌ها خسارت جانی و مالی دارند که انتظار می‌رود کارها با دقت و حساسیت بیشتری صورت گیرد تا خدای ناکرده با مشکلی مواجه نشویم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.