سرپرست دانشگاههای پیام‌نور سی‌سخت و مارگون منصوب شد

دنا نما: مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج و رئیس جدید واحدهای سی سخت و مارگون، طی مراسمی با حضورسرپرست دانشگاه پیام نور استان، رئیس پیام نور مرکز یاسوج، حراست و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ علی سراج سرپرست دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی آقای سید حمید رمضانی را به عنوان معاون اجرایی مرکز یاسوج و آقای بی نیاز را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور واحد سی سخت و مارگون منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اصل استقلال در مرکز یاسوج گفت: رعایت قانون جزء وظایف همه است و نباید کار غیرقانونی انجام شود.

وی استفاده از مدیران جوان و اختیار دادن به آنها را برنامه‌های مدیریت پیام‌نور دانست و افرود: با توجه به اینکه استاد، دانشجو و کارمند سه رکن و پایه و اساس دانشگاه به شمار می روند باید این سه رکن متوازن نگاه شود و نباید یکی بر دیگری برتری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات دانشگاه پیام نور مالی است، اضافه کرد: همه باید در تمام قسمت های دانشگاه صرفه جویی را مد نظر قرار دهند.

دانش پایه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تبریک عید سعید قربان در جلسه معارفه آقای رمضانی و بی نیاز برای آنها آرزوی توفیق خدمت کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.