قتل های خانوادگی عامل اصلی افزایش آمار قتل در استان کهگیلویه و بویراحمد است

دنا نما: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قتل‌های خانوادگی از عوامل مهم در افزایش آمار قتل در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزاراش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ غلام‌عباس غلام‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد پیشگیری از سرقت بود و سیاست‌گذاری نیروی انتظامی بر مبنای این بود که باید سرقت ۵ درصد کاهش داشته باشیم و ما در استان ۱۹ درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از استان‌های خوب در کاهش سرقت بودیم و در اکثر سرقت‌ها کاهش داشتیم که در شهرستان‌ها متفاوت بود در برخی از شهرستان‌ها ۵ درصد و در شهرستان‌‌های دیگر ۳۸ درصد نیز کاهش سرقت داشتیم که در مجموع کاهش سرقت در استان ۱۹ درصد بود.

وی در خصوص جرائم خشن در استان عنوان کرد: در کاهش جرائم خشن در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۴ درصد کاهش داشته‌ایم.

غلام‌زاده با ابراز تأسف از افزایش قتل‌های خانوادگی در استان افزود: قتل‌های خانوادگی عامل اصلی افزایش قتل در استان است مثلا در یکی از مناطق سه نفر از اعضای یک خانواده توسط یک نفر به قتل رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: در جرائم رسانه‌ای پلیس فتا کارهای خوبی انجام داده که نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است و امسال ۷۵ مورد داشته‌ایم و در سال گذشته نیز همین تعداد بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به آمار خودکشی در استان اشاره کرد و افزود: خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد به ۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در چاقو‌کشی و شرارت در استان کاهش داشته‌ایم که نشان از عملکرد خوب پلیس با شرارت دارد.

وی با بیان اینکه همین امروز ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

وی با اشاره به هفته ناجا خاطرنشان کرد: امسال به صورت گسترده ۱۰۸ برنامه در هفته ناجا داریم که ۱۱ مهرماه هفته آینده آغار می‌شوند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.