دیپلماسی ما با لبخند و دست دادن حل نمی شود

دنا نما: حجت الاسلام  سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ۹ دی را نقطه پایانی بر فتنه ۸۸ برشمرد و نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در انجام مراسم انقلاب از نشانه های بصیرت و زمان شناسی دانست.

حاج آقا خاضع در نشست مشترک با زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسانه های معاند سعی بر القاء نمودن خسته شدن مردم از انقلاب را دارند که تمام آنچه این رسانه ها در طول سال و با هزینه های گزاف به آن پرداخته اند با یک راهپیمایی و حضور مردم خنثی می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: فرمایشات روشنگرانه و مقتدرانه رهبر در ارتباط با حادثه منا، مقامات عربستان را مجبور به صدور پیام تسلیت و همکاری با کشورمان کرد و باید در عرصه بین المللی مقتدرانه وارد شد و دیپلماسی ما با لبخند و دست دادن حل نمی شود.

خاضع ادامه داد: هدف از تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری مراسم انقلاب و هماهنگی بین دستگاههای فرهنگی در انجام مراسم انقلاب است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور عملکرد بسیار خوبی داشته و نقش این شورا در خنثی سازی توطئه های دشمنان برجسته است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.