سرباز نظام و انقلاب بهترین و بالاترین افتخار است و در انجام خدمت کوتاهی نکرده ام

دنا نما: غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی توجه جدی به تداوم انقلاب و دفاع از آن را وظیفه همه دستگاهها و افراد دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ زارعی در نشست مشترک با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: حادثه خونبار منا نشانه اوج خباثت و خوی ددمنشانه آل سعود است که با فرمایشات مقام معظم رهبری مجبور به همکاری با کشورمان شدند.

وی افزود: معتقدم در حوزه های فرهنگی حمایت از دستگاههای فرهنگی ضعیف است و از نظر اعتبارات مالی و امکانات دستگاههای فرهنگی در محدودیت بوده و آن ها را با مشکل روبرو کرده است.

زارعی ادامه داد: مسئولین استانی باید در بحث فرهنگی با جدیت بیشتری وارد شوند و با مسئولین مرکزی و دولت تعامل بیشتری داشته باشند تا در ردیف اعتبارت در مجلس دیده شود.

غلام محمد زارعی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای ارزشمندی است که با عنایت حضرت امام(ره) هوشمندانه تأسیس شد و به جهت همگرایی و هماهنگی بین دستگاههای فرهنگی در مراسم انقلاب تأسیس شد و نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حضور مردم در مراسم انقلاب به دلیل برنامه ریزی مناسب و لحظه شناسی این نهاد انقلابی برجسته است.

زارعی افزود: فرهنگ به عنوان اصلی ترین شاخص پیشرفت جامعه، زیربنای پیشرفت در سایر حوزه ها است و توجه به فرهنگ باعث کاهش هزینه ها در تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی است و در صورت تفکیک فرهنگ از سایر حوزه ها پیشرفتی حاصل نمی شود.

زارعی در پایان گفت: بر این اعتقادم که اگر فردای قیامت یقه مرا بگیرند و از من بازخواست شود میتوانم پاسخ دهم تا جایی که در حد وسع بنده بود در انجام خدمت کوتاهی نکردم و سرباز نظام و انقلاب، بهترین و بالاترین افتخار برای بنده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.