۱۰۰۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

دنا نما: فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از شناسایی و متلاشی شدن ۳۸ باند قاچاقچی مواد مخدر در این استان در سال جاری خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سردار غلامعباس غلامزاده در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت آغاز هفته ناجا ، گفت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر امسال نیز دو تن و ۲۲۵ کیلوگرم بود.

وی از توقیف ۱۲۰ خودرو و دستگیری بیش از یکهزار نفر در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: تنها در یک عملیات و در تاریخ هفتم مهر امسال نیز بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه از این میزان مواد مخدر ۵۸۰ کیلوگرم از نوع تریاک و ۲۰ کیلوگرم آن حشیش بوده است، گفت: این مواد افیونی در محورهای مواصلاتی لنده، بویراحمد و بهمئی کشف و ضبط شد.
سردار غلامزاده همچنین از کاهش ۱۹ درصدی وقوع سرقت در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و افزود: مبارزه قاطع و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، اخلال گران و هنجارشکنان از اولویت های اساسی نیروی انتظامی در سال جاری است.
وی پیشگیری از نزاع های دسته جمعی و مقابله جدی با این معضل اجتماعی در استان ، پاک سازی نقاط آلوده در وقوع انواع جرایم بویژه خرید و فروش مواد مخدر و نیز ارتقا طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی را از دیگر اولویت های اساسی پلیس کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری ذکر کرد.
سردار غلامزاده تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و اقتدار و فراتر از همه جریان های گروهی و سیاسی در استان برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در صحنه نیز تلاش خواهد کرد.
وی بر ضرورت ایجاد نظم، آرامش و امنیت جامعه تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم در سایه همدلی ، مشارکت و تعامل بیشتر مردم با پلیس خواهد بود.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز شنبه با حضور استاندار ، اعضای شورای تامین و جمعی از مسوولان و مقامات اجرایی کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
در این مرسم نیز از تعدادی از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و بازنشتگان نیروی انتظامی استان نیز تجلیل شد.
در این آیین همچنین یگان های ویژه نیروی انتظامی پس از اجرای حرکات رزمی و نمایشی اقدام به انجام عملیات های مختلف در حوزه ماموریت ها و عملیات های این نیرو از جمله رهایی گروگان، مبارزه دفاع شخصی ، تعقیب و گریز خودرو ، تیراندازی و نمایش توانمندی موتورسواران در هنگام انجام عملیات کردند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.