حادثه خونبار منا مایه نابودی آل سعود است

دنا نما: آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج  ضمن عرض تسلیت به ملت بزرگ ایران و خانواده های داغدیده در حادثه خونبار منا گفت: حادثه منا و ریختن خون های پاک حجاج فاجعه ای عجیب و دردناک است که در این خصوص دولت عربستان باید پاسخگوی جهان اسلام باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ امام جمعه یاسوج افزود: دشمنان اسلام سعی در تفرقه بین امت اسلامی دارند که باید مسلمانان با حفظ وحدت و اتحاد خود توطئه و دسیسه های استکبار جهانی را خنثی کنند.

وی بیان کرد: بی کفایتی آل سعود در حادثه خونبار منا از سوی کشورهای اسلامی باید پیگیری شود.

حسینی با بیان اینکه همه کشورهای اسلامی هم اکنون شاکی این حادثه هستند گفت: این حادثه مایه نابودی آل سعود است.

وی ابراز کرد: حادثه منا برای حاکمان عربستان شرم آور است و آل سعود باید پاسخگو در برابر این بی تدبیری ها باشد.

سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز با تسلیت درگذشت حجاج در حادثه منا، گفت:‌ این فاجعه نشان از بی لیاقتی و عدم شایستگی آل سعود در مدیریت فریضه حج دارد.

حادثه منا

وی افزود: با توجه به تکرار حوادث مختلف در مراسم معنوی حج، لازم است کشورهای اسلامی دست به دست هم داده و در جهت مدیریت بزرگترین فریضه اسلامی گام اساسی بردارند.

سید جواد خاضع گفت: با توجه به اینکه از طرف دفتر مقام معظم رهبری مراسم ختمی در روز یکشنبه ۱۲ مهر ۹۴ جهت بزرگداشت جان باختگان فاجعه منا در سراسر کشور برگزار خواهد شد،باید با هماهنگی و هم افزایی تمام دستگاههای اجرایی مراسم باشکوهی در سراسر نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد تدارک ببینیم.

این مراسم روز یکشنبه از ساعت ۳ و نیم تا ۵ و نیم بعدازظهر در مسجد صاحب الزمان یاسوج برگزار می گردد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.